اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخشش هنرمندان بسیجی استان در ششمین جشنواره ادبی «مدرسه عشق»

رئیس بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان بسیجی استان در ششمین جشنواره ادبی بسیج با عنوان «مدرسه عشق» خوش درخشیدند و در بخش عکاسی، موشن گرافیک، قصه‌گویی، اجرا و دکلمه حائز رتبه‌های برتر شدند.

درخشش هنرمندان بسیجی استان در ششمین جشنواره ادبی «مدرسه عشق»

مجتبی بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ششمین جشنواره تولیدات هنری و ادبی بسیج با عنوان مدرسه عشق با هدف، نقش‌آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معرفی ابتکارات و خلاقیت‌های بسیجیان در خلق آثار فرهنگی هنری، هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی رده‌های مقاومت بسیج و شبکه‌سازی بسیجیان در تولیدات فرهنگی هنری جبهه انقلاب اسلامی توسط معاونت فرهنگی و هنری سازمان بسیج برنامه‌ریزی و برگزار شد.

رئیس بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری ایجاد رقابت سالم در تولید و خلق آثار فرهنگی هنری و خودجوش بسیجیان، جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سطح جامعه را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان‌کرد و افزود: هنرمندان بسیجی استان در ششمین دوره این جشنواره خوش درخشیده و حائز مقام‌های برتر در بخش‌های مختلف شدند.

بیگی خاطرنشان کرد: در بخش فیلم کوتاه علی توکلی مقام اول، در بخش عکاسی احمد تاجی مقام اول و مریم آل‌مومن دیگر هنرمند عکاس استان مقام سوم، در بخش موشن گرافیک عباس اسدی مقام سوم و در بخش قصه‌گویی جمال‌الدین خدابخشی مقام اول این بخش را از آن خود کرد ضمن این که این مجری استانی در بخش اجرا و دکلمه نیز حائز مقام دوم شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول