اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت 64 هزار تخلف رانندگی در زمان منع ترددهای کرونایی در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ثبت بیش از 64 هزار تخلف رانندگی مربوط به منع ترددهای کرونایی در آذرماه سال جاری خبر داد.

ثبت 64 هزار تخلف رانندگی در زمان منع ترددهای کرونایی در چهارمحال و بختیاری

مجید مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی از جمله منع تردد خودروها با پلاک غیربومی از مبادی ورود و خروج استان و منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح از تاریخ یکم تا 30 آذرماه سال جاری، تعداد 69 هزار 755 مورد تخلف توسط دوربین‌های راهداری استان ثبت شد که 64 هزار و 910 مورد آن مربوط به منع ترددهای کرونایی است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد 4 هزار 845 مورد نیز تخلفات دیگری از جمله تخطی از سرعت غیرمجاز می‌باشد که به همراه تخلفات محدودیت تردد در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی به پلیس راه استان ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 34 دوربین ثبت تخلفات در برخی از مسیرهای چهارمحال و بختیاری فعال هستند که بلافاصله پس از تخلفاتی ازجمله سرعت غیرمجاز، مشخصات خودرو متخلف را به سامانه پلیس‌راه ارسال می‌کنند تا اعمال قانون شوند.

مردانی اضافه کرد: تعداد 25 دوربین فعال نیز در ورودی‌های استان و مناطق حساس از جمله گردنه‌ها، فعال هستند که پرسنل راهداری به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به رصد روزانه دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز میزان ترددهای جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری نسبت به مشابه سال گذشته در ورودی‌های استان 28 درصد و در خروجی‌ها 25 درصد کاهش داشته است. 

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول