اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع بسته‌های معیشتی اوقاف بین نیازمندان بافتی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان این شهرستان‌ خبر داد.

توزیع بسته‌های معیشتی اوقاف بین نیازمندان بافتی

محمدرسول کُر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: پیرو بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر استمرار کمک‌های مومنانه و حمایت از آسیب‌دیدگان موج سوم کرونا، در همین راستا با عنایت به اینکه نیت اکثر موقوفه‌های شهرستان اطعام و روضه‌خوانی امام حسین (ع) است، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری این امر امکان‌پذیر نیست.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بافت، رابر ارزوئیه تصریح کرد: طبق دستورالعمل صادره از ریاست سازمان اوقاف اجرای نیت این موقوفه‌ها از طریق تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 900 بسته کمک مومنانه بین افراد نیازمند توزیع شده است، عنوان کرد: با شعار "راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می‌گذرد"، امروز اداره اوقاف شهرستان 120 بسته مواد غذایی در اجرای طرح شهید سلیمانی بین افراد نیازمند توزیع می‌کند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول