اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام مبلغ در ملایر همزمان با ایام فاطمیه

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایراز اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهر و روستا همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

اعزام مبلغ در ملایر همزمان با ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام روح‌الله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: تشکیل جلسه برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه با فرمانداری و هیات‌های هذهبی شهرستان در فاطمیه اول برنامه‌های مناسبتی در مساجد شهر و روستا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر گفت: بیش از ۳۰ نفر از مبلغان در ایام فاطمیه به مناطق شهری و روستایی ملایر اعزام شده‌اند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه شورای هیئت مذهبی تشکیل جلسه داده و نسبت به برگزاری مراسم ایام فاطمیه به تبادل نظر پرداختند گفت: با توجه به برنامه‌های مختلف عزاداری و سوگواری برنامه‌ریزی شده و مقرر شد اجتماع مسئولان هیات مذهبی در آینده نزدیک برگزار شود.

وی سیاهپوش کردن فضای شهر، برگزاری مراسم روضه‌خوانی ویژه خواهران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، انجام روضه تلفنی برای مردم به همت مداحان و روحانیان را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در ایام فاطمیه دانست.

نجفی مرثیه و سخنرانی از سوی روحانیان و مداحان در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه دانست و با اشاره به همزمانی برنامه‌های ایام فاطمیه با سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده گفت: برنامه‌های مناسبتی در این زمینه در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول