اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

بیماران بیش از 65 سال بیشترین جانباختگان کرونایی / با کوچکترین علائم به «4030» خبر دهید

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه کماکان رده سنی بیشتر جان باختگان کرونایی بیش از 65 سال است، گفت: مردم در صورت مشاهده کوچکترین علائمی با سامانه 4030 و مراکز درمانی تماس گیرند.

بیماران بیش از 65 سال بیشترین جانباختگان کرونایی / با کوچکترین علائم به «4030» خبر دهید

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در بخش خبری شبکه 5 سیما با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کشور، اظهار داشت:موارد ناشی از نوسان در آمار طبیعی و معمولی است؛ همان طور که در آمار روزانه کشورها نیز این نوسان  وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در طرح ارزشمند غربالگری شهید سلیمانی  که در حال انجام است، روند نزولی و ثبات را داشته باشیم و این روند ادامه پیدا کند.

معاون کل وزیر بهداشت در باره اینکه «رده سنی فوت شدگان کرونایی چگونه است؟»، گفت: کماکان اکثر افرادی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند بالای 65 سال بوده و عمده آنها دارای بیماری زمینه‌ای هستند.

حریرچی اضافه کرد:‌از لحاظ مدت بستری بیماران تا زمان بهبودی یا مرگ بیماران فاصله تغییری نکرده و خوشبختانه اکنون بیماران در وضعیت بهتری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌مردم در صورت مشاهده کمترین علائمی با سامانه 4030یا مراکز درمانی ارتباط برقرار کرده و اگر کوچکترین ضرورتی برای مراجعه به بیمارستان حس کردند، به بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول