اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تقدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مدافعان سلامت فارس

با حضور نماینده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، از جمعی از فعالان مبارزه با کروناویروس در استان فارس تقدیر شد.

تقدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مدافعان سلامت فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست دغدغه شبانه روزی تمام مجموعه سلامت استان را طی ماه های اخیر، مبارزه با کرونا عنوان کرد و گفت: این تقدیر به نمایندگی از دیگر اعضای خانواده سلامت فارس انجام می شود.

عبدالرسول همتی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از اقدامات مشترک مجموعه سلامت و نیروهای بسیج، هدف از این طرح را شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به کروناویروس عنوان کرد و آن را طرحی ماندگار برای آینده خواند.

ترسیم سیمای خدمت جهادی در مراکز ارائه خدمات سلامت

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز ضمن قدردانی از همکاری نیروهای بسیج در بحران کروناویروس، گفت: این بیماری علاوه بر تهدید سلامت مردم، ابعاد اقتصادی، روانی و اجتماعی نیز دارد.

محسن مقدمی اظهار کرد: مدافعان سلامت استان، در این روزها جهادگونه به مردم خدمت کردند و معنای خدمت جهادی را این روزها می توان در مراکز ارائه خدمات سلامت، وضوح دید.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز دیگر عضو این نشست بود که با اشاره به زمینه های مشترک همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج، به ویژه در بحران کروناویروس، از انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک در این زمینه خبر داد.

فرخ بهارلوئی در ادامه به نقش همیاران سلامت در این بحران پرداخت که به یاری مدافعان سلامت آمده و در پیشبرد بهتر برنامه های مدیریت بحران کرونا سهیم شده اند.

او طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز دیگر زمینه همکاری مشترک این دو مجموعه خواند که با مشارکت و همدلی مجموعه سلامت، نیروهای بسیجی و مردم طی هفته های اخیر به اجرا درآمده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس این مشارکت را تکرار روزهای هشت سال دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: همه گیری ویروس کرونا به اتمام نرسیده و باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول