اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پلمب 11 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مشهد

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 11 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی تعطیل و پلمب شده است.

پلمب 11 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب‌دا، علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه 1410 بازدید مشترک از مراکز تهیه  و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون 36 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه 11 مرکز تهیه وتوزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، فروشگاه‌ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی تعطیل و پلمب شده است، بیان کرد: 99 بازدید مشترک با سایر سازمان‌ها و ادارات به‌صورت مستقل با اماکن و اتحادیه‌ها انجام شده است و به 43 شکایت مردمی به سامانه کشوری 190 رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه 13 مورد نیز شکایات رسیدگی شده در خصوص عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کار مرتبط با بیماری کرونا بوده است، بیان کرد: در مجموع میزان اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیش از 63 درصد است که در دستگاه‌های اجرایی بیش از 57 درصد، اصناف 69 درصد، داروخانه‌ها 100 درصد دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شده است.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول