اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

به همت خیر جوان؛ 7 زندانی جرائم غیرعمد در سقز آزاد شدند

رییس زندان مرکزی سقز گفت: یک خیر جوان 7 زندانی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد و زمینه بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده را فراهم کرد.

به همت خیر جوان؛ 7 زندانی جرائم غیرعمد در سقز آزاد شدند

حسن آذریون رئیس زندان مرکزی سقز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد:  یک خیر جوان 7 زندانی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد و زمینه بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده را فراهم کرد.

وی گفت:  این خیر نیکوکار « بهروز رشیدزاده» با پرداخت مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کرد.

رئیس زندان مرکزی سقز ادامه داد: این خیر نیکوکار در حال پیگیری برای آزادی 13 زندانی جرایم غیرعمد دیگر در سقز است که پرونده آنان در حال رسیدگی برای نحوه آزادی قرار دارد.

آذریون ز با تقدیر از همراهی خیرین اظهار داشت: مردم نیکوکار و نوعدوست سقز همواره در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کار زندان بوده‌اند.

وی تاکید کرد: کمک خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند، اثرات بسیاری را در روحیه خانواده این زندانیان خواهد داشت و رضایت پروردگار را هم فراهم می‌کند.

40 زندانی جرائم غیرعمد در زندان مرکزی سقز هستند

رئیس زندان مرکزی سقز افزود: در حال حاضر 40 زندانی جرائم غیر عمد در زندان مرکزی سقز به سر می برند که برای آزادی آنان به بیش از 10 میلیارد تومان نیاز است.

آذریون گفت: زندانیان جرایم غیر عمد و مالی از طبقه نیازمند و دردمند جامعه هستند که می‌طلبد خیران با کمک به آزادی آنان، دل بچه‌ها و خانواده این زندانیان را شاد کنند.

وی از تلاش شبانه روزی کارکنان و مدد کار زندان مرکزی سقز« کریم بالیده» که در جذب این خیر و دیگر خیران برای آزادی زندانیان نیازمند همکاری زیادی را متقبل شدند تقدیر کرد.

این جوان خیر سقزی هم در مراسم آزادی این 7 نفر زندانی گفت: من خدا را شاکرم که این توانایی را به من داده اند تا بتوانم با این اقدام دل چند خانواده را شاد کنم.

این خیر که حاضر نبود اسمی از او برده شود اظهار کرد: تلاش می‌کنم که باز هم چند زندانی دیگر مالی که سال هاست به دلیل نداشتن توان پرداخت بدهی در زندان هستند را آزاد کنم تا آنان نیز به میان خانواده هایشان برگردند.

این خیر جوان با دعوت از متمکنین جامعه در راه خدمت به همنوع، بر همکاری برای آزادی دیگر محکومان مالی و غیر عمد از زندان تاکید کرد.

در مراسم آزادی این 7 زندانی جمعی از مسئولان، خیران، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان و خانواده زندانیان حضور داشتند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول