اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه‌ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.

عشایر خوزستان نماد وحدت و همدلی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع بزرگان عشایر عرب و بختیاری خوزستان اظهار کرد: شما نماد چندین میلیون خوزستانی هستید و این وحدت، همدلی و روح انسجام و ائتلاف ملی و دینی که بین اقوام در خوزستان موجود می‌باشد نعمت بسیار بزرگی است.

وی افزود: شاخص‌هایی مانند اسلام، تشیع، اهل‌البیت، ایرانی بودن و برادر حقیقی بودن از مواردی است که اقوام را به هم پیوند می‌زند و همه آن‌ها مقدس‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از برکات نعمت وحدت و همدلی، دفاع جانانه‌ی عشایر خوزستانی از اسلام و ایران در برابر دشمنانی چون انگلیس، صدام و استبداد قاجار و پهلوی بود.

حیدری ضمن مرور خاطرات سردار سلیمانی گفت: اینچنین شخصیت بین‌المللی در سیل سال گذشته وقتی شاهد گرفتاری مردم شد به خوزستان آمد و آستین‌هایش را بالا زد.

وی افزود: هنگامی که سردار یک پیرمرد شادگانی را دید که از بین تمام اثاثیه خانه‌اش تنها به برداشتن عکس امام (ره) اکتفا کرده آن پیرمرد را بوسید و این نماد احترام و عشق حقیقی و متقابل بین مردم و فرماندهان بسیج و سپاه است؛ عشق حاج قاسم حقیقی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول