اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اخذ عوارض در لافت و پهل حق قانونی منطقه آزاد قشم است

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اخذ عوارض از خودروها در لافت و پهل حقوق قانونی سازمان منطقه آزاد قشم است.

اخذ عوارض در لافت و پهل حق قانونی منطقه آزاد قشم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حسین رفیعی شامگاه امروز در نشست بررسی امکانات اسکله لافت، اظهار داشت: اخذ عوارض از خودروها در لافت و پهل از حقوق قانونی سازمان منطقه آزاد قشم است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: باید با نظارت و ایجاد محدویت از ایجاد ازدحام و بین نظمی خودروها زمان خروج از لندیگ‌کرافت‌ها در اسکله لافت جلوگیری شود.

هادی نعیمیان مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم نیز تصریح کرد: بروز برخی اختلالات در روند خدمات رسانی به مسافران و گردشگران و یا ایجاد صف و ازدحام جمعیت در این اسکله از جمله اتفاقات نادر و موقت است.

وی ادامه داد: خدمات نیروهای انتظامی و دریابانی و حضور این نیروها در اسکله یکی از عوامل ایجاد امنیت است.

این مقام مسوول اضافه کرد: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم براساس وظایف و ماموریت خود در اسکله لافت خدمات شایان توجهی ارائه می‌کند که البته اقدامات لازم برای ارتقای کمی و کیفی این خدمات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول