اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۹دی متصل به جریان سیاسی و جناحی خاصی نیست/ مردم ایلام پیش قدم در دفاع از انقلاب

۹ دی پیام استقامت و پایداری بر آرمان‌ها است و جزو افتخارات ملت برای حضور حماسی مردم در بحرانی‌ترین زمان برای دفاع از کیان کشور است و مردم جنگ دیده ایلام مانند دیگر استان‌ها به میدان آمدند تا بگویند ما پیرو آرمان‌های انقلاب هستیم.

۹دی متصل به جریان سیاسی و جناحی خاصی نیست/ مردم ایلام پیش قدم در دفاع از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند؛ در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه  از تبعیت از ولی خود دست بر می‌دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

9 دی برگ زرینی از افتخارات ملت ایران است

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۹ دی پیام استقامت و پایداری بر آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ برگ زرینی از افتخارات ملت برای حضور حماسی مردم در بحرانی‌ترین زمان برای دفاع از کیان کشور است.

وی افزود: مردم قهرمان و جنگ دیده ایلام مانند دیگر استان‌ها با وجود سختی‌ها و نارضایتی‌هایی که داشتند، زودتر به میدان آمدند؛ چون دیدند انقلاب در خطر است صادقانه آمدند تا بگویند ما همچنان پیرو آرمان‌های انقلاب هستیم. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن سعی کرد با جنگ احزاب روحیه امید و ایثار و عشق را از جوانان بگیرد، ولی همه دیدند حضور پیشگام و به هنگام جوانان وفادار در حماسه ۹ دی به دشمن نشان داد که هرگز با نقشه شوم و شکست خورده خود نمی‌توانند انقلاب اسلامی و جوانان را شکست دهند. 

وی با اشاره به حماسه 9 دی بیان کرد: مردم با حماسه‌ای که در 9 دی آفریدند، فتنه را در جا خفه کرده و به توطئه دشمنان پایان دادند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: فتنه به اسم انتخابات اما با رسم نوکری آمریکا و سرسپردگی برای آمریکا و صهیونیسم بود و جنایت‌هایی که اتفاق افتاد برای مردم اصلا قابل درک نبود.

ملت ایران 9 دی ماه انسجام ملی خود را به رخ جهانیان کشیدند

مظفر ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در حوادث سال ۸۸ سعی کردند از فضای ملتهب بعد از انتخابات سو استفاده کنند و با اقدامات تخریبگرانه جامعه را دو قطبی و دامنه اختلاف و تفرقه را در سطح جامعه، عمومی کنند، اما ملت بصیر ایران پی به توطئه دشمنان بردند و در روز نهم دی ماه انسجام ملی خود را به رخ دشمنان و جهانیان کشیدند.

وی افزود: ۹دی متصل به جریان سیاسی و جناحی خاصی نیست ایران و انقلاب همه یک هدف دارند و آن هم حرکت و دفاع از کیان ملت بوده که همچنان تا امروز و ده‌ها نسل دیگر ادامه دارد. 

مظفر خاطر نشان کرد: دشمن به سادگی دست از سر جوانان و این انقلاب بر نمی‌دارد و اما جوانان این مرز و بوم بدانند با عزم راسخ و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری همچنان پیروز هستند.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول