اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زیرساخت‌های گردشگری شهمیرزاد تقویت شود

امام‌ جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها همواره خط ولایت مدنظر است، گفت: زیرساخت‌های گردشگری شهمیرزاد مناسب نیست و باید تقویت شود.

زیرساخت‌های گردشگری شهمیرزاد تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا رحیمی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر و آیین معارفه امام‌جمعه شهمیرزاد که در سالن جلسات فرمانداری مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: امام‌جمعه باید خادم مردم باشد و در تصمیم‌گیری‌ها همواره خط ولایت را سرلوحه قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه امام‌ جمعه باید زبان گویای مردم و پیگیر تمام مشکلات مردم باشد، افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های امام‌ جمعه حفظ وحدت بین مردم و مسؤولان است.

امام‌ جمعه جدید شهمیرزاد با بیان اینکه حقوق مردم بخش شهمیرزاد باید در سطح استان سمنان پررنگ‌تر دیده شود، گفت: شهمیرزاد یکی از بخش‌های گردشگری استان سمنان محسوب می‌شود و باید تقویت زیرساخت‌های این بخش گردشگری بیش‌ازپیش مورد توجه باشد.

لزوم افزایش سرعت عمل دستگاه‌های در جذب اعتبارات

عبدالرضا میقانی، فرماندار مهدی‌شهر نیز ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: ۹ دی‌ماه نقطه عطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در این بازه تاریخی مردم در حمایت از مقام معظم رهبری و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمدند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان همچون دیگر شهرستان‌های استان سمنان گفت: خوشبختانه کمک‌های بسیار خوبی برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا جمع‌آوری و بین نیازمندان در چندین مرحله توزیع‌شده است.

میقانی با اشاره به مجموعه تلاش‌های انجام شده از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای مقابله با کرونا نظیر نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و کادر درمان و مرکز بهداشت و درمان این شهرستان و دیگر نهادها گفت: میزان ابتلا به این ویروس در استان و شهرستان مهدی‌شهر کاهش یافته است و البته این به معنای مهار کرونا نیست و مردم باید بدانند وضعیت کنونی پایدار نیست و در صورت هرگونه بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان بازگشت به وضعیت قرمز وجود دارد.

وی تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی راهکارهای پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا است.

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال تکمیل در این شهرستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید سرعت خود را برای جذب اعتبارات مصوب افزایش دهند.

میقانی اشاره‌ای نیز به انتخابات سال آینده شوراهای اسلامی شهر و روستا کرد و گفت: افرادی که قصد کاندیداتوری در این انتخابات را دارند باید هر چه زودتر برای دریافت گواهی‌نامه سوء پیشینه اقدام کنند تا در روزهای ثبت‌نام از ازدحام در مراکز پلیس 10+ جلوگیری شود.

وی بیان کرد: مردم باید در مصرف انرژی گاز و برق نیز نهایت دقت و توجه را با توجه به فرارسیدن فصل سرد زمستان داشته باشند تا با کمبود و قطعی در این بخش مواجه نشویم. دشمنان در حال توطئه

دشمنان همچنان در حال توطئه هستند

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر نیز از 22 سال زحمت حجت‌الاسلام احمدپناه قدردانی کرد و بیان کرد: ایشان همواره با صبر و دقت امور شهمیرزاد را پیش می‌بردند و بسیار فعال ظاهر شدند.

وی گفت: امیدواریم ایشان در دیگر مراحل زندگی پر برکتشان همواره با بصیرت و معرفت الهی استوار موفق و پیروز باشند و با تجربه خود همواره حق پدری بر مردم شهمیرزاد دارند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر افزود: حجت‌الاسلام رحیمی زاده نیز از نیروهای بومی شهمیرزاد محسوب می‌شوند که با تجربه پربار خود به‌درستی می‌توانند جایگزین امام‌جمعه سابق باشند.

بارانی با گرامیداشت حماسه 9 دی ملت ایران گفت: در سال ۸۸ کسانی که در بدنه نظام بودند آن فاجعه و فتنه را رخ دادند و با بیانات رهبری در ۹ دی ۴۰ میلیون نفر در کشور بیدار شده و چشم فتنه را کور کردند.

وی تأکید کرد: پیام ۹ دی این است که دشمنان همچنان در حال توطئه هستند.

امام‌جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: کسانی می‌توانند در مسیر انقلاب بمانند که مانند سردار سلیمانی با بصیرت و با فکر انقلابی مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند. امید داریم هیچ‌گاه مدیون خون شهدا نباشیم.

امام‌جمعه در منظر مردم استاد اخلاق است

حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: نماز و نمازجمعه از جایگاه بسیار مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و اگر بگوییم کار امامت جمعه، کار سختی است، حرفی به‌گزاف گفته نشده است؛ چرا که امام‌جمعه در منظر مردم یک استاد اخلاق است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام احمدپناه امام‌جمعه اسبق شهمیرزاد گفت: حجت‌الاسلام احمدپناه بستر خوبی را در شهر شهمیرزاد فراهم کردند و امام‌جمعه جدید از این تجربیات همچون گذشته استفاده خواهد کرد.

از مردم حلالیت می‌طلبم

 حجت‌الاسلام سیدداود احمدپناه امام‌جمعه سابق شهمیرزاد نیز گفت: اخلاص در عمل و رفتار باید سرلوحه هر فرد در زندگی باشد و اگر چنین باشد قطعاً خداوند نیز انسان را یاری می‌کند.

وی عنوان کرد: بنده تمامی تلاش خود را در جهت توجه به مردم شهمیرزاد و روستاهای تابعه داشته‌ام و از همه مردم به‌عنوان امام‌جمعه طلب حلالیت دارم.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول