اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

موضوع انتقام سخت نباید با نگاه سیاسی و تحلیل‌های انتخاباتی مورد خدشه قرار گیرد

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: موضوع انتقام سخت مسئله عزت ملی کشور است و نباید با نگاه سیاسی و تحلیل های انتخاباتی مورد خدشه قرار گیرد.

موضوع انتقام سخت نباید با نگاه سیاسی و تحلیل‌های انتخاباتی مورد خدشه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس سید ایمان احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی که به مناسبت رونمایی از سایت «قاسمیون» برگزار شد، گفت: مجموعه اتحادیه‌های دانشجویی به همراه بسیج دانشجویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی پویش «مرد میدان» و سایت قاسمیون ( Ghasemiun.com  ) را در جهت مطالبه انتقام سخت از آمران و عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی با دعوت از مردم و دانشجویان راه اندازی کردند.

وی افزود: سردار سلیمانی نمونه بارز یک کارگزار تراز اول انقلاب اسلامی و تحول ‌خواه و تحول انگیز است. سردار سلیمانی در همه زمینه ها الگوست. ایشان در بحث ارتباط با خانواده، در ارتباط با خدا، ارتباط با ولی و مسائل اعتقادی و فکری و در صحنه های نظامی یک فرد شاخص و برجسته است که  مجموع اینها حاج‌قاسم را به یک الگو و اسوه و قهرمان ملی تبدیل می کند و می‌تواند الگوی تمام کارگزاران باشد.

این فعال دانشجویی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ احساس تکلیف کنند و در انتخابات ثبت نام کنند باید خط و مشی حاج قاسم را ببینند مردم می‌توانند با استفاده از مکتب حاج قاسم انتخاب درستی را داشته باشند.

احمدی تاکید کرد: انتقام سخت مسئله عزت ملی کشور است نباید با نگاه سیاسی و تحلیل های انتخاباتی مورد خدشه قرار گیرد همانطور که دیدیم متاسفانه آقای رئیس‌جمهور با این بحث که نباید دشمن فضا را به سمتی می‌برد که پاسخی به ترور شهید فخرزاده داده نشود.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ هم گفت: در بحث بودجه هم می‌بینیم فضا به سمتی رفته که به نظر می‌رسد دولت بودجه را بر مبنای گذشته و با نگاه به غرب بسته است.

وی افزود: متاسفانه گاهی می‌بینیم مسئله و دوگانه جنگ و صلح توسط برخی در کشور ترویج می‌شود ما نباید اجازه دهیم این دوگانه، دوگانه قالب کشور شود.

احمدی خاطرنشان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ هر کسی بخواهد دم از مذاکره به معنای راه حل اصلی مسائل کشور به زند این زنگ خطری برای دلسوزان و عاقلان و مردم باید باشد که قرار است چهار سال دیگر هم این مسیر نگاه به غرب ادامه دهند.

این فعال دانشجویی گفت: مسئله ترور سردار سلیمانی نیاز به یک پاسخ محکم و قاطع دارد، حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد پاسخ کاملی نبود و همانطور که رهبری فرمودند فقط یک سیلی بود و مسئولان دفاعی و نظامی و شورای عالی امنیت ملی باید پاسخ قاطعی به اقدام جنایتکارانه آمریکا بدهند.

وی شهادت شهید فخری‌زاده افزود: وقتی به اقدامات جنایتکارانه پاسخ مناسبی داده نشود این اتفاق در دشمن را دچار اشتباه می کند اینکه احساس کنیم واکنش ما و پاسخ ما به شهیدان سلیمانی و فخرزاده مذاکرات خدشه وارد می‌کند، اشتباه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول