اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع آرد در روستاهای صعب‌العبور به مدت یک ماه

فرماندار شهرستان لاهیجان از توزیع یک‌ماهه آرد خانه پزان در روستاهای صعب‌العبور شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی استان، آرد خانه پزان به مدت یک ماه بین خانوارهای روستاهای صعب‌العبور نظیر بالا فیدره، ونکبر، سیاهرود و کوره توزیع خواهد شد.

توزیع آرد در روستاهای صعب‌العبور به مدت یک ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، یونس محمودی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تأکید بر اینکه رعایت الگوی توزیع آرد و متناسب با آیین‌نامه‌های داخلی و اجتماعی اظهار کرد: اگر یک نانوایی به هر دلیل تعطیل باشد سهمیه آرد آن بین نانوایی‌های هم‌جوار توزیع می‌شود.

وی رعایت بهداشت فردی در نانوایی‌ها را امری ضروری دانست و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصاً البسه و بهداشت فردی نانوایان امری ضروری است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به تخصیص ۳۲ فقره تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۱۵٪ به نانوایی‌ها تصریح کرد: تاکنون به ۳۲ نانوایی جهت بهسازی تسهیلات تعلق‌گرفته که ۸ نانوایی دریافت کرده است و مابقی در انتظار دریافت از بانک هستند، با احداث نانوایی موافقت نمی‌شود ولی در خصوص بهسازی و احیا با شرط موافقت استان صورت می‌گیرد.

محمودی از توزیع یک‌ماهه آرد خانه پزان در روستاهای صعب‌العبور شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی استان، آرد خانه پزان به مدت یک ماه بین خانوارهای روستاهای صعب‌العبور نظیر بالا فیدره، ونکبر، سیاهرود و کوره توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول