اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

53 مرکز سیاسی و باغ سفارت در منطقه 3/ ابرچالش های شمال شرق تهران

رابط هیأت رئیسه شورایاری منطقه 3 تهران با اشاره به وجود 53 مرکز سیاسی و باغ سفارت در این منطقه گفت: از اعضای شورای شهر خواستار رفع ابرچالش های این منطقه هستیم.

53 مرکز سیاسی و باغ  سفارت در منطقه 3/ ابرچالش های شمال شرق تهران

به گزارش خبرنگار شهری آرش ثمری نیک رابط هیأت رئیسه شورایاری منطقه 3 که به نمایندگی از شورایان این منطقه در صحن شورای تهران حضور یافته بود در مورد دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان در منطقه 3 اظهار داشت: این منطقه در شمال‌شرق تهران قرار گرفته و قدمت بیش از 60 سال دارد و رتبه 8 در شهر تهران را در میان مناطق به خود اختصاص داده و جمعیت 330 هزار نفری را شامل می‌شود. 

وی افزود: منطقه 3،  حدود 53 مرکز سیاسی و باغ  سفارت، همچنین اماکن شاخص و مهم مانند صدا و سیما، پارک ملت، حسینیه ارشاد، باغ موزه دفاع مقدس و هتل استقلال و هما را دارد. 

رابط هیأت رئیسه شورایاری منطقه 3 ادامه داد: مشکلات ترافیکی ناشی از تغییر کاربری‌ها همچنین کمبود پارکینگ عمومی و شبکه حمل و نقل همچنین شب‌مردگی و کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی و میادین میوه و تره‌بار از ابر مسائل این منطقه است. 

وی با ارائه گزارشی در مورد محله‌های مختلف شهر گفت: عدم برنامه‌ریزی مدون کارشناسی و تهیه و تدوین توسعه محلی برخلاف نظر شورایان در این منطقه بوده است و این در حالی است که اقدامات زیادی تاکنون توسط شورایاران در برابر موضوعات مختلف از جمله کرونا انجام گرفته است و توزیع پک‌های بهداشتی در محله‌های ونک، کاووسیه، اختیاریه و امانیه از جمله این اقدامات است که همچنان ادامه دارد.

ثمری نیک در پایان گفت: از اعضای شورای پنجم خواستاریم نسبت به رفع ابرچالش‌های این منطقه اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول