اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| داستان فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای فرومد

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای فرومد تأکید کرد: فنی و حرفه‌ای پاسخگوی آموزش‌های موردنیاز اهالی فرومد خواهد بود.

فارس من| داستان فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای فرومد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، با سوژه «ابراز نگرانی از فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای فرومد»، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده بودند.

مخاطبان فارس می‌گویند: خبری در فضای مجازی منتشرشده مبنی بر اینکه در منطقه فرومد مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای و سایر فضاهای بلااستفاده دولتی در دستور کار بوده و این موجب آشفتگی و آزردگی خاطر مردم فرومد شده است.

پاسخگوی نیازهایتان خواهیم بود

سیدحسین شاهچراغ، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه‌ای فرومد اظهار کرد: ساختار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ایران و جهان به‌گونه‌ای طراحی شده که در مناطق پرجمعیت با ایجاد مراکز ثابت آموزشی، متناسب با وضعیت اشتغال منطقه خدمات مهارت‌آموزی ارائه می‌دهد؛ از این‌رو، در استان سمنان نیز مراکز ثابت ایجاد شده است.

وی گفت: در شهر و شهرستان‌هایی که بخش قابل‌توجهی از مردم آن منطقه ساکنان روستاها هستند، مراکز شبانه‌روزی پیش‌بینی‌شده و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میامی نیز از ابتدا مرکزی دومنظوره و شبانه‌روزی بوده است و امکان پاسخگویی به نیاز علاقه‌مندان به مهارت‌آموزی را در سراسر شهرستان دارد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان اضافه کرد: در کل کشور، نحوه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای صنایع و صنوف، پادگان‌ها .... و روستاها، دایر کردن پایگاه‌های سیار است.

شاهچراغ بیان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای در تمام روستاهای استان سمنان و کشور با کمک و همراهی دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی، فعالان اجتماعی و ... و اغلب با مشارکت دستگاه‌های اجرایی دیگر امکان‌پذیر و اثربخش خواهد بود.

او گفت: در فرومد صندوق فرصت‌های شغلی، پایگاهی متناسب با رسالت‌های خود ایجاد کرده بود و پس از انحلال آن، به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان واگذار شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان اضافه کرد: قبل از این واگذاری، آموزش موردنیاز اهالی ارائه می‌شده است و پس از آن نیز ارائه خواهد شد.

شاهچراغ ادامه داد: بررسی‌های انجام‌شده در دهه اخیر، حاکی از آن است که ارتباط معناداری بین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای روستایی محقق شده و ایجاد پایگاه دائمی آموزش فنی و حرفه‌ای وجود ندارد که این مهم درباره فرومد نیز صدق می‌کند.

او گفت: عمده آموزش‌های فنی و حرفه‌ای روستایی شهرستان میامی که دارای مناطق روستایی پرجمعیتی است، در روستاهای دوردستی که پایگاه ثابت ندارند، انجام‌شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: انتظاری که از آموزش فنی و حرفه‌ای می‌رود، این است که پاسخگوی آموزش‌های موردنیاز اهالی شریف فرومد باشد که مثل همیشه و همانند همه روستاها این خدمت با افتخار ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول