اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تعامل سپاه استان ایلام و ناجا در مسیر خدمت به مردم

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تعامل سپاه استان با نیروی انتظامی و پلیس برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تامین امنیت پایدار برای آسایش و خدمت به مردم خواهد بود.

تعامل سپاه استان ایلام و ناجا در مسیر خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و هیات همراه امروز با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان دیدار و گفت‌وگو کردند؛ فرمانده سپاه استان در این دیدار گفت: تعامل سپاه استان با نیروی انتظامی و پلیس بر اساس وفاق، همدلی و هم‌ افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تامین امنیت پایدار برای آسایش مردم است.

وی افزود: هم‌افزایی روزافزون میان ناجا و بسیج زمینه ‌ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد و دست در دست هم، همانند همیشه در مسیر خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

تعامل ما خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است

القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی‌مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: پلیس و نیرو‌های انتظامی همواره با روحیه بسیجی حافظ امنیت و آرامش در کشور هستند و قطعا از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای بعضی از ماموریت‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول