اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری 40 شرور در مشهد/ کشف 4 قبضه اسلحه کمری و 14 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، ازدستگیری 40 تن از اوباش شرور و کشف 4 قبضه سلاح کمری، 14 قبضه سلاح شکاری غیرمجازو 37 قبضه سلاح سرد در مشهد خبر داد.

دستگیری 40 شرور در مشهد/ کشف 4 قبضه اسلحه کمری و 14 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی پلیس ابراهیم قربانزاده، در تشریح این خبر گفت: پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با اراذل واوباش در دستور کار پلیس مشهد قرارگرفت و ماموران انتظامی مشهد درعملیاتی هماهنگ با پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و اقدام اطلاعاتی 48 ساعته ،متهمانی را در این رابطه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: در این عملیات ضربتی که با هدایت مستقیم سرهنگ صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد انجام شد 40 تن ازاوباش تحت تعقیب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 4 قبضه سلاح کمری، 14 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، 37 قبضه سلاح سرد و حدود 180 گرم هرویین کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اساسی طرح های ارتقای امنیت اجتماعی کنترل متهمان پرونده های شرارت و اوباش سابقه دار است که در این رابطه 61 نفر از آنان مورد پایش قرار گرفته و خوشبختانه مشخص شد این افراد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند و هیچ گونه اقدام مجرمانه ای از آنان مشاهده نشده است.  

وی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و به طورمستمر در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد.

درپایان ازهمکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانونمدار در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی و همچنین حمایت و همراهی دستگاه قضایی با پلیس تشکر کرد.

انتهای پیام/70054/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول