اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نمایندگان و مدیران اصفهان آخرین وضعیت آلودگی هوا را بررسی می‌کنند

نشست مجازی بررسی وضعیت آلودگی هوای اصفهان امشب با حضور مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نمایندگان و مدیران اصفهان آخرین وضعیت آلودگی هوا را بررسی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سال‌های اخیر با فرارسیدن فصل سرما و به دنبال آن کاهش دمای هوا، شرایط سکون هوا و انباشت آلاینده‌های جوی برای کلان‌شهر اصفهان فراهم می‌شود. در روزهای اخیر نیز کیفیت هوای اصفهان به طور معمول به صورت ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم مردم گزارش شده و در برخی روزها کیفیت هوا به مرز هشدار نیز رسیده است.

در پی این شرایط و با توجه به دغدغه مردم نسبت به وضعیت هوای کلان‌شهر اصفهان، نشست مجازی بررسی وضعیت آلودگی هوای این شهر، به پیشنهاد نمایندگان شهرستان اصفهان امشب از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

در این جلسه استاندار، نمایندگان شهرستان اصفهان و شهرستان‌های همجوار، دادستان اصفهان، مدیرکل محیط زیست، شهردار، رئیس شورای شهر و رؤسای دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی، فرماندار اصفهان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و برخی مدیران دیگر حضور خواهند داشت.

به گزارش فارس، در حالی که وضعیت آلودگی هوای اصفهان در روزهای اخیر به مرز هشدار رسیده است اما زمزمه‌هایی مبنی بر تصمیم وزارت نفت و نیرو برای فک پلمب مشعل‌های مازوت نیروگاه شهید منتظری به گوش می‌رسد، تا از این پس مازوت به عنوان سوخت در این نیروگاه جایگزین مصرف گاز شود؛ تصمیمی که به نظر می‌رسد در شرایط آلایندگی فعلی، سلامت مردم را به مخاطره بیندازند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول