اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال گرامیداشت شهید سلیمانی/ حضور تیم رسانه ورزش همدان

رئیس هیأت فوتبال شهرستان بهار گفت: یک دوره مسابقات چهارجانبه به عنوان گرامیداشت شهید سلیمانی در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتبال گرامیداشت شهید سلیمانی/ حضور تیم رسانه ورزش همدان

حامد رنجبرصولتی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: این مسابقات به همکاری هیأت فوتبال بهار، اداره ورزش و جوانان بهار، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، هلال احمر و سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات چهار تیم رسانه ورزش همدان، پیشکسوتان بهار، تیم الوند و پیشکسوتان لاله‌جین حضور دارند که در استادیوم شهید سلیمانی شهر بهار به مصاف هم خواهند رفت.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان بهار بیان کرد: در روز نخست این دیدار دو تیم پیشکسوتان بهار و تیم الوند برابر هم به میدان خواهند رفت و در بازی دوم نیز دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان لاله‌جین به مصاف هم می‌روند و دیدار فینال نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.

وی گفت: قبل از شروع بیماری کرونا نیز، یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت مقام این شهید والامقام در بهار نیز برگزار شده بود که به دلیل شرایط کرونا، نیمه‌کاره ماند.

 تیم رسانه ورزش همدان در این بازی‌ها با بازیکنانی همچون مجتبی دی‌آبادی از خبرگزاری فارس، میثم ناصرنژاد از خبرگزاری ایرنا، حامد صیفی از روزنامه استقلال جوان، محمد حسامی از خبرگزاری تسنیم، محمود نظری از خبرگزاری فارس، مجید بیات، سعید صادق زاده و مصطفی طاقتی از روزنامه همدان‌پیام، مجتبی مظاهری خبرنگار آزاد، پوریا خسروی از برنامه عصر ورزش، حمید غلامی و امیر غلامی از هفته‌نامه آوای الوند، علیرضا صفی‌زده از خبرگزاری برنا، معین حدیدچی و رامین مرادوند خبرنگار آزاد به مصاف رقبا خواهد رفت.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول