اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشت ۳۵ هکتار گیاهان دارویی در شهرستان لنده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده از کشت ۳۵ هکتار گیاهان دارویی زیره سبز و سیاهدانه درشهرستان لنده باحمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

کشت ۳۵ هکتار گیاهان دارویی در شهرستان لنده

حکمت‌الله همتی‌نژاد از کشت ۳۵ هکتار گیاهان دارویی زیره سبز و سیاهدانه در شهرستان لنده با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

این مسوول گفت : کشت گیاهان دارویی از اولویت های جهاد کشاورزی است و با توجه به حمایت هایی که بنیاد مستضعفان از این بخش داشتند به ازای هر هکتار ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت خواهد شد.

همتی نژاد افزود: افزایش سطح زیر کشت گیاهان دارویی در دستور کار است و در اسفند امسال افزون بر۵۰ هکتار دیگر طبق قرارداد منعقد شده با متقاضیان گیاهان دارویی آویشن، به لیمو و نعناع فلفلی کشت خواهد شد و بنیاد مستضعفان گیاهان دارویی را از تولیدکنندگان در قالب قرارداد بصورت تضمینی خریداری خواهد کرد‌.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده ضمن تشکر از حمایت‌های بنیاد مستضعفان گفت: جهت ترغیب کشاورزان و ترویج گیاهان دارویی آموزش های لازم به بهره برداران در شهرستان داده شده و همچنین بهره برداران از مزارع الگویی گیاهان دارویی استان فارس با حمایت بنیاد مستضعفان بازدید داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول