اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اولین کشتارگاه قشم به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار قشم از افتتاح نخستین کشتارگاه این شهرستان به مساحت پنج هزار مترمربع و حجم سرمایه ۳۸ میلیارد ریال در زمینی همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

اولین کشتارگاه قشم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری در حاشیه بازدید از روند احداث نخستین کشتارگاه این شهرستان اظهار داشت: این طرح دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: عملیات ساخت این مجموعه با اعتبار ۳۸ میلیارد ریالی سرمایه گذار در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در حال انجام است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: با راه‌اندازی این کشتارگاه ذبح، عرضه و شرایط نگهداری بهداشتی دام و طیور با نظارت ناظران بهداشتی و شرعی دامپزشکی انجام می‌گیرد.

نصری با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵ نفر در گشتارگاه، ادامه داد: کم شدن هزینه‌های ورود گوشت از خارج شهرستان و تاثیر آن بر کاهش قیمت عرضه از مزایای دیگر ایجاد این مجموعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: سالن انتظار کشتار دام، سالن کشتار، اتاق پیش سرد، بسته بندی، مجموعه اداری و سپتیک از جمله بخش‌های پیش بینی شده در مجموعه کشتارگاه قشم به شمار می‌ورد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول