اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری دو مانور برق در تویسرکان/ کاهش خاموشی و استانداردسازی ولتاژ

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان از انجام دو مانور بزرگ در شهرستان با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان در روزهای اخیر خبر داد و به نصب کنتور دیجیتال برای ۵۰ درصد از مشترکان برق اشاره کرد.

برگزاری دو مانور برق در تویسرکان/  کاهش خاموشی و استانداردسازی ولتاژ

رضا جلیلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از انجام دو مانور به منظور اصلاح مشکل ولتاژ مشترکان و شبکه برق تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: مانور تعمیر خط فشار متوسط در مسیر خط روستاهای کرزان به باباپیرعلی، آرزوج، شهرستانه، وردآورد تا روستای کهنوش در منطقه خرم‌رود و کرزان رود انجام شد.

وی با اشاره به انجام مانور تعمیر خط فشار متوسط به مدت سه روز و صرف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان افزود: در این مانور هر روز ۱۰ گروه در قالب ۵۰ نفر نیروی فنی با هدف اصلاح و بهینه خط ۲۰ کیلوولت منطقه به طول ۱۰۰ کیلو متر که ۱۱۰ ترانس هوایی را تغذیه می‌کند، مشارکت داشتند.

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان به اجرای دومین مانور این شرکت در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه ویژه اصلاح ولتاژ مشترکان اشاره کرد و از نصب کنتور دیجیتال برای حدود ۵۰ درصد مشترکان اداره برق سخن به میان آورد و گفت: با رصد ولتاژ مشترکان از طریق قرائت کنتورهای دیجیتال مشترکانی که در سطح شهرستان مشکل کاهش یا افزایش بیش از حد ولتاژ «غیراستاندارد» را شناسایی و آن‌ها را اصلاح کردیم.

وی با اشاره به شناسایی غیراستاندارد بودن ولتاژ مشترکان در 12 منطقه با قرائت کنتورها دیجیتال در چندین دوره از اوایل سال جاری اظهار کرد:براساس یک برنامه‌ریزی مدون دو دستگاه ترانس در بلوار شهید رجایی و  بلوار حبقوق نبی(ع) و همچنین سه کیلومتر شبکه برق جدید برای رفع مشکل ولتاژ نصب کردیم.

جلیلوند ۱۲ منطقه شناسایی شده را شامل مناطق اسلام آباد، منطقه گنبد سرابی، بلوار شهید بهشتی و مابقی را در روستاهای چاشتخوره، منجان، کنجوران، لامیان، بوجان، سنجوزان، فریازان،سیدشهاب و شوق آباد دانست و تاکید کرد: مشکل ولتاژ را پس از شناسایی با احداث کابل و ترانس در این مناطق رفع شد.

وی با بیان اینکه مانور رفع مشکل ولتاژ غیراستاندارد دو روز و هر روز ۱۰ گروه با ۵۰ نفر نیروی فنی انجام شد خاطرنشان کرد: این مانور دو روزه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی اداره برق تویسرکان اجرا شد.

مدیر شرکت برق شهرستان تویسرکان تاکید کرد: اداره برق تویسرکان به منظور اصلاح  سریع مشکل ولتاژ برق مشترکان در هر کجا از سطح شهرستان آمادگی لازم را دارد؛ یعنی اینکه ما خود را متعهد می‌دانیم که برق استاندارد تحویل مشترکان بدهیم.

وی اهداف انجام دو مانور بالا را استانداردسازی ولتاژ تحویلی مشترکان و کاهش خاموشی‌ها خواند و افزود: در مناطق خرم‌رود و کرزان‌رود خاموشی‌های زیاد و نیاز به تعمیرات داشت؛ که انجام شد، بنابراین پس از انجام مانور تعمیرات خط فشار متوسط ما انتظار داریم خاموشی‌های در این مناطق بسیار کم شود.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول