اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فرهادیان: ملی‌پوشان رقابت لیگ برتر تکواندو را داغ‌تر می‌کنند

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: بهترین ارزیابی ورزشکاران مسابقات لیگ است و حضور ملی‌پوشان در این رقابتها باعث شده است تنور لیگ ما داغ‌تر ‌شود.

فرهادیان: ملی‌پوشان رقابت لیگ برتر تکواندو را داغ‌تر می‌کنند

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تعطیلی 10 روزه تمرین اردوی تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: شش ملی‌پوش حاضر در اردو، در تیم‌های لیگی عضویت دارند برهمین اساس برای شرکت در مرحله اول مسابقات لیگ به تیم‌های خود محلق خواهند شد. از این رو 10 روز اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد. ملی‌پوشان با حضور در این رقابت‌ها در کوران مسابقه قرار خواهند گرفت و به لحاظ روحی و روانی در شرایط مسابقه هم قرار خواهند گرفت. تلاش می‌کنیم تا شش ملی‌پوش‌مان در بهترین شرایط باشند.

وی افزود: با سرمربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان جلسه‌ای داشتیم. هر دو مربی تاکید داشتند که شرایط به جهت برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور وجود ندارد و بهترین ارزیابی ورزشکاران مسابقات لیگ است. این تصمیم خوب و منطقی باعث شده است تنور لیگ ما داغ‌تر ‌شود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در خصوص اینکه کادر فنی تیم ملی نفرات برتر لیگ را برای مسابقات آتی زیر نظر خواهند داشت، عنوان کرد: قهرمانان بین‌المللی ما در رده سنی مختلف مسابقات لیگ حضور دارند و بازیکنان با آمادگی در این عرصه قرار می‌گیرند. انگیزه دارند تا به اردوی تیم ملی بیایند و خودی نشان دهند. سعی دارند تا با اثبات شایستگی‌شان برای رقابتهای پیش رو انتخاب شوند. چند رویداد مهم را در سال آینده خواهیم داشت. مسابقات قهرمانی آسیا و بعد از آن تعدادی از قهرمانان در تورنمنت لبنان شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: رقابتهای جام بین‌المللی فجر و جام باشگاههای آسیا را در ماههای ابتدایی سال کشورمان برگزار می‌کنیم. بازی‌های المپیک، پیکارهای گرندپری، رقابتهای قهرمانی جهان و تورنمنت‌های مختلف که همه این مسابقات باعث می‌شود تا بچه‌ها انگیزه خاصی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم‌ملی داشته باشند و موفقیت خودشان را تضمین کنند.

فرهادیان با اشاره به اینکه تهدیدها را باید به فرصت تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو، کادر فنی و همه مجموعه دست به دست هم می‌دهند تا با تمام کمبودهای که وجود دارد، نگذارند بچه‌ها مشکلات خاصی داشته باشند. ریاست فدراسیون تصمیم گرفتند که تغییراتی در نحوه برگزاری، سبک اردوها، نیازهای‌شان و وضعیت ایجاد کردیم. ان‌شاءالله ملی‌پوشان‌مان نیز با تعصب و غیرت بتوانند نتیجه بگیرند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول