اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

داستان دراماتیک موبایل و اینترنت در لوداب/ مسوولان یک روز در لوداب زندگی کنند!

مشکل دیگر بخش لوداب آنتن دهی بسیار ضعیف تلفن همراه در روستاهایی چون آبلمی، سیلارستان‌ها، گاودانه و....است.

داستان دراماتیک موبایل و اینترنت در لوداب/ مسوولان یک روز در لوداب زندگی کنند!

خبرگزاری فارس لوداب؛ صادق بهادران- معضلات همیشگی در بخش لوداب؛
مسؤولان به خواب زمستانی فرو رفته‌اند.

مردم می‌گویند در شرایط کرونایی، بی‌تدبیری مسؤولان از خود کرونا بدتر است چرا در بخش لوداب با یک نسیم ملایم و حتی نم نم باران، شبکه‌های دیجیتال، آنالوگ و آنتن تلفن همراه قطع می‌شود؟ استاندار و سایر مسولان به داد مردم برسند.

به گزارش فارس، بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و خدمات گسترده مخابراتی در سراسر کشور، هنوز نقطه و سرزمین‌هایی وجود دارد که مسؤولان نمی خواهند درد مردمانش را ببینند.

بخش لوداب در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مناطقی است که مسؤولان فقط برای آبادانی آن وعده می‌دهند.

مشکلات این بخش از مثنوی هفتاد من هم بالاتر است، مشکلاتی چون معضل آب شرب و بهداشتی، نبود سد و آب پایدار جهت توسعه کشاورزی، چاله چوله‌های راه اصلی بخش به سمت روستاهای ده سوخته، چنگ،گردنگاه، و یا راه ارتباطی روستاهای حیدرآبادها و قس علی هاذا.

مشکل دیگر این بخش آنتن دهی بسیار ضعیف تلفن همراه در روستاهایی چون آبلمی، سیلارستان‌ها، گاودانه و....است.

قطع مکرر برق همراه با اولین نم باران هم معضل دیگری است که مردم بخش لوداب باید در فصول بارش باران با آن دست و پنجه نرم کنند.

اما مشکل دیگری که این روز ها بیشتر به چشم می آید قطع و وصل اینترنت تلفن همراه است که با کوچکترین رعد و برقی حتی اگر با باران همراه نباشد اتفاق می‌افتد.مسوولان مخابرات استانی هم جز وعده و بهانه‌های واهی چیز دیگری به خورد مردم نمی‌دهند.

این مشکل وقتی بیشتر به چشم می آید که مسؤولان رده بالا، فرزندی داشته باشند که تحصیلش از طریق فضای مجازی انجام گیرد، شاید در این صورت درد مردم را درک کند.

مگر چه تفاوتی باید بین یک دانش‌آموز لودابی در روستای آبلمی، حیدرآباد با فرزند مسؤولان استانی و به خصوص مسولان مخابرات داشته باشد که باید از درس و مشق عقب بماند آن هم تنها به دلیل آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و نبود اینترنت است.

باید پرسید مدیرکل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، آیا تا به حال به بخش لوداب سری زده‌اید؟ اگر هم سری زده باشید باید بدانید که لوداب فقط شهر گراب نیست باید به روستاهای گاودانه، آبلمی،چنگ، دره گرو، حیدرآبادها، چنارس و...سری هم بزنید.

اما مشکل اساسی دیگری که مردم این بخش باید به دلیل کم کاری و بعضا بی‌تفاوتی مسولان استانی با آن دست و پنجه نرم می کنند، قطع مکرر شبکه های دیجیتال و آنالوگ تلویزیونی است.

هم زمان با اولین قطره رحمت الهی (باران) و یا قطع لحظه‌ای برق این مشکل تا چندین روز ادامه پیدا می‌کند. این در حالی است این روزها با توجه به شیوع کرونا و انجام خود قرنطینگی جهت پیشگیری از ابتلا به کووید 19، تلویزیون تنها وسیله مناسب برای سرگرمی خانواده ها تبدیل شده است.

مسؤولان مربوطه و به خصوص صدا و سیمای استانی باید پاسخگوی این سوال تمام مردم بخش لوداب باشند که چرا این قطع مکرر شبکه های دیجیتال و آنالوگ تلویزیونی فقط باید در لوداب رخ دهد؟ چرا باید بین مناطق استان تفاوت قائل شده و مردم آزرده خاطر شوند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول