اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آخرین وضعیت پروژه میدان جمهوری کرج/زمان مناسبی برای جابه جایی درختان است

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه پروژه میدان جمهوری موافق و مخالفان زیادی دارد، گفت: جابجایی درختان فقط تا پایان بهمن امکان‌پذیر است و همه باید برای تصمیم گیری در این خصوص کمک کنند.

آخرین وضعیت پروژه میدان جمهوری کرج/زمان مناسبی برای جابه جایی درختان است

عسگر نصیری، معاون فنی و عمران شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت پروژه میدان جمهوری ، گفت: در خصوص نحوه اجرای زیرگذر میدان جمهوری جلسات متعددی برگزار و طرح‌های مختلفی توسط مشاوران ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص اجرای پروژه فوق، نظرات موافق و مخالف بسیاری وجود دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به فصل زمسنان و خواب درختان، زمان مناسبی برای جابجایی درختان است و در صورتی که تا آخر بهمن در این موضوع تصمیم گیری نشود، پروژه قابلیت اجرا نخواهد داشت و جابجایی درختان امکانپذیر نیست.

معاون شهردار کرج  در ادامه با اعلام این خبر که در صورت عدم وجود مشکلات مالی و نساعدت شرایط جوی فاز یک پروژه آزاد راه شمالی تا خردادماه به بهره برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر پایه‌های اصلی پل B1 به پایان رسیده و عرشه در حال تکمیل است. در این پروژه با مشارکت وزارت راه، یکی از  بزرگترین پل‌های بتنی کشور بر روی رودخانه کرج  در حال ساخت است.

وی افزود: معارضات ملکی در کل مسیر  مرتفع شده و حدود ۸ کیلومتراز این مسیر تا بلوار خوارزمی آماده است که در صورت بهره برداری در کاهش ترافیک درون شهری اثرگذار خواهد بود.

نصیری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال ۲۰۰ هزارتن آسفالت درسطح  معابرفرعی و اصلی شهر کرج پخش شده شده است، بیان کرد: حدود ۸۰ درصد مشکلات معابر سطح شهر حل شده واجرای عملیات روکش آسفالت  بر اساس اولویت بندی‌های انجام شده در ایام باقیمانده از سال و  سال آتی انجام می‌شود.

وی در خصوص تخریب دیواره وتکمیل کنارگذر پل میدان سپاه، افزود: در حال حاضر  توافق جدیدی با دستگاه مربوطه  انجام و در شورا نیز مصوب شده که در صورت تایید فرمانداری  در چند روز آتی به اجرا می رسد. بر اساس مصوبه شورا در صورتی که در مهلت تعیین شده اجازه تخریب دیوار داده نشود، مصوبه شورا ملغی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول