اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان انتخاب شد

اعضای مجمع انتخاباتی هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان یزد برای چهار سال دیگر به موسوی¬زاده رأی اعتماد دادند.

رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان انتخاب شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یزد، مجمع انتخاباتی هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان یزد با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و ۱۲ عضو دیگر از ۱۷ عضو این مجمع انتخاباتی برگزار شد که محمدحسین موسوی‌زاده رئیس پیشین هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان با کسب ۱۰ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

امیرحسین شادفر دیگر نامزد ریاست هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان نیز ۴ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه این مجمع را از آن خود کرد و از رسیدن به ریاست این هیات ورزشی بازماند.

همچنین اعضای مجمع انتخاباتی هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان به محمدحسین موسوی‌زاده تفویض اختیار دادند تا در مدت حداکثر یک‌ماه آینده اعضای هیئت رئیسه این هیات را معرفی و منصوب کند.

رئیس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس در این مجمع با قدردانی از خدمات عبدالله‌زاده به عنوان یکی از پیشگامان توسعه رشته ورزشی بیلیارد در ایران و بویژه استان یزد سخنان خود را آغاز کرد و گفت: برای توسعه هرچه بیشتر و همگانی‌کردن رشته‌های ورزشی زیرمجموعه این فدراسیون در استان یزد از سوی فدراسیون آمادگی آموزش رایگان برای معلمان ورزش فعال در آموزش و پرورش استان وجود دارد.

هاشم اسکندری با اشاره به ایجاد آکادمی رشته پتانک در ۲۵ استان از رئیس بیلیارد، بولینگ و بولس استان خواست با بهره‌گیری از ظرفیت شهرداری‌ها در گسترش این رشته ورزشی در سطح پارک‌ها اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع با بیان اینکه نگاه‌ها و دیدگاه‌ها درخصوص رشته‌های ورزشی بیلیارد و بولینگ در استان تغییر مثبت پیدا کرده است، گفت: در چهارساله گذشته اقدامات خوبی برای گسترش ورزش‌های بیلیارد و بولینگ در استان صورت گرفته است که بارزترین آن راه اندازی رشته بولینگ و افزایش تعداد باشگاه¬های بیلیارد از حدود پنج باشگاه به حدود ۲۰ باشگاه در سطح استان است.

مسعود شریعتی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و ظرفیت انجام ورزش پتانک در فضای باز خواستار پیگیری گسترش این رشته ورزشی در پارک‌ها با همکاری شهرداری‌ها بویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در پارک‌ها و بوستان‌های شهر یزد شد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول