اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهری که دیگر آثاری از زلزله در آن دیده نمی‌شود/ جمع‌آوری ۸۵۰۰ کانکس در سرپل‌ذهاب

شهردار سرپل‌ذهاب گفت: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کانکس را از سطح شهر جمع‌آوری کرده ایم و دیگر آثاری از زلزله مخرب سال ۹۶ در شهر دیده نمی‌شود.

شهری که دیگر آثاری از زلزله در آن دیده نمی‌شود/ جمع‌آوری ۸۵۰۰ کانکس در سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صابر حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بازسازی‌های در شهر سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهرداری شهر برحسب وظیفه ذاتی که دارد بعد از زلزله و پیامدهای پس از آن در پی کانکس‌نشینی و اسکان موقت، با همت و کوشش تمامی پرسنل در بحث جمع‌آوری کانکس‌ها و ساماندهی شهر اقدام کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کانکس را جمع‌آوری کردیم و فضاهای سبز و پارک‌ها را کاملا احیا کردیم تا ان‌شاءالله تا پایان سال چهره شهر را کاملا برای شروع سال جدید آماده کنیم.

شهردار سرپل‌ذهاب ادامه داد: شهر سرزنده، شاداب و زندگی ساری و جاری است و دیگری آثار آنچنانی از زلزله مخرب سال ۹۶ در شهر دیده نمی‌شود.

وی در خصوص جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها و همچنین پاکسازی معابر شهر، گفت: شهرداری به صورت شبانه‌روز در بحث خدمات شهری پای کار است، حجم نخاله‌ها و زباله‌های سطح شهر خیلی بالا است ولی الان در سطح شهر در این خصوص مشکل خاصی نداریم و بلافاصله نخاله‌ها و زباله‌ها جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول