اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 300 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم هرمزگان در ایام کرونا با محوریت مساجد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: به برکت مساجد در ایام کرونا بیش از 300 هزار بسته معیشتی تهیه و به مردم مناطق محروم استان هرمزگان تقدیم شد.

توزیع 300 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم هرمزگان در ایام کرونا با محوریت مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، سردار اباذر سالاری در مراسم بهره‌برداری از سالن اجتماعات شهید سلیمانی ناحیه مقاومت سپاه کیش گفت: مکتب شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی باید در بین آحاد جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی، ماموریت‌های نظامی و امنیتی و مقابله با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمنان را از وظایف مهم نیروهای بسیج و سپاه عنوان کرد و افزود: به گفته امام(ره) نگاه ویژه به مسجد و توجه به جایگاه معنوی آن به‌عنوان یک سنگر، می‌تواند پایگاهی برای حفظ ارزش‌ها باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: به برکت همین مساجد بیش از 300 هزار بسته معیشتی تهیه و به مردم مناطق محروم استان هرمزگان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه هر جا مردم در صحنه باشند کارهای بزرگی انجام خواهد شد، گفت: در عرصه تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز به صحنه آمدن مردم نقش‌آفرین است و در این صورت هم مساجد رکن اصلی فعالیت‌ها هستند.

سردار سالاری در پایان خاطرنشان ساخت: ما باید تلاش کنیم موضوع استفاده از مساجد به عنوان ظرفیت‌های معنوی در سطح استان تسری پیدا کند و سایر مناطق هم از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول