اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل ۲۰ پرونده تخلف عرضه تخم مرغ در سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از تشکیل ۲۰ پرونده تخلف امتناع از عرضه تخم مرغ در این استان خبر داد.

تشکیل ۲۰ پرونده تخلف عرضه تخم مرغ در سمنان

مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مرغداری‌های تولیدکننده تخم مرغ و همچنین واحدهای عرضه‌کننده در سطح عمده و خرده‌فروشی، ۲۰ پرونده تخلف اخفا و امتناع از عرضه کالا در این واحدها تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: تولیدکنندگان تخم مرغ و واحدهای عرضه‌کننده این کالا در استان در جهت احقاق حقوق مصرف‌کنندگان، موظف هستند تا قیمت‌های مصوب را رعایت کنند.

او هشدار داد: در صورت عدم رعایت قیمت‌های مصوب و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، اخفا و امتناع از عرضه کالا و قاچاق، بر اساس قوانین نظام صنفی و قوانین تعزیرات حکومتی، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

یحیایی افزود: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار کشور برای هرکیلوگرم در مرغداری ۱۲ هزار تومان و برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های سمنانیدر صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وادارات شهرستان‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول