اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| قول دادستان برای اصلاح وضعیت منطقه غرب شهرکرد

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از فروش مواد مخدر در منطقه غرب شهرکرد گفت: اجرای طرحی در دست اقدام است و این قول را می‌دهم که در آینده‌ نزدیک شاهد بهبود وضعیت این منطقه باشیم.

فارس من| قول دادستان برای اصلاح وضعیت منطقه غرب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه «معضل توزیع مواد مخدر در غرب شهرکرد» در سامانه «فارس من»، خبرنگار این رسانه موضوع را از دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

عبدالرضا علیمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص مطالبات مردم غرب شهرکرد مبنی بر ریشه‌کن کردن فروش مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی در این منطقه گفت: به مردم حق می‌دهیم که گلایه داشته باشند اما این بدان معنی نیست که برای اصلاح این منطقه کاری صورت نگرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم جدی مجموعه دادستانی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، استاندار چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرکرد برای اصلاح وضعیت این منطقه خاطرنشان کرد: در سال 98 و 99 تعداد 55 مرکز توزیع مواد مخدر پلمب شده است که 48 مورد آن مربوط به همین منطقه غرب شهرکرد می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این منطقه برگزار شده  و طرح‌های بسیاری برای ریشه‌کن کردن فروش مواد مخدر اجرا شده است.

علیمحمدی تصریح کرد: در کنار اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر، ارتقای زیرساخت‌ها در این منطقه، ارتقای وضعیت فرهنگی، بهبود وضعیت بهداشتی و ایجاد اشتغال را در دستور کار داشتیم که در این راستا از روحانیون فعال و دستگاه‌های حمایتی نیز کمک گرفته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یک طرح دیگری نیز در دست اقدام است و بنا شده محلی برای مردم این منطقه که تمایل به شغل دامداری و پرورش اسب دارند فراهم شود تا با ایجاد اشتغال صحیح از فروش مواد مخدر خودداری کنند.

وی اضافه کرد: هرچند که هیچ وقت نمی‌توانیم ادعا کنیم می‌شود یک منطقه را به طور کامل از فروش مواد مخدر پاکسازی کرد اما این قول را می‌دهم که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهبود وضعیت این منطقه باشیم و برای جلوگیری از فروش مواد مخدر و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/68033   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول