اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش‌های عجیب به ترور یک دانشمند و اعدام یک مجرم

امام جمعه دهاقان گفت: پس از اعدام زم سازمان ملل اقدام به صدور اطلاعیه کرد در حالی که پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده چنین اتفاقی انجام نشد.

واکنش‌های عجیب به ترور یک دانشمند و اعدام یک مجرم

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: توجه به ائمه و شناخت کامل آن‌ها نباید فراموش شود و با توجه به وجود بیماری کرونا باید با رعایت موازین بهداشتی این مناسبت مهم احیا شود.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که ولایت فقیه نشانه‌ای از حضور امام زمان (عج) در میان ما است، تصریح کرد: امروز باید در تمامی مسائل گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیان کرد: هر زمانی که بصیرت در میان مردم نباشد، حمله‌های دشمن دوباره شکل می‌گیرد و آرام نمی‌نشینند، دشمن هر زمان که احساس کند زمینه‌ای برای حضور و عرض اندام وجود دارد، دندان‌های تیزش را به رخ ما می‌کشد و به میدان می‌آید.

رضوانی ادامه داد: از ۹ دی تا ۱۹ دی دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است و باید در این ایام مفاهیم و فعالیت مردم و نیرو‌های انقلاب زنده نگه داشته شود، همه ارگان‌ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در این راستا در حد توان فعالیت کنند.

امام جمعه دهاقان با بیان این‌که مهم‌ترین هدف زنده نگه داشتن این ایام، دور نشدن از مسیر ولایت است، بیان کرد: شیاطین دائم در تلاش هستند تا مردم را از مسیر انقلاب و رهبری دور کنند و باید مراقب باشیم که دچار انحراف نشویم.

وی با اشاره به اهمیت  مسأله بصیرت گفت: بصیرت دو شاخه مهم دارد، یکی ولی شناسی که مردم باید حول محور ولی فقیه خود فعالیت داشته باشند و دومین مسأله دشمن‌شناسی است که ما نباید از دشمنانمان غافل شویم، دشمنان اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که از دشمنی‌ها سود می‌برند و اگر بتوانند خون ما را سر می‌کشند.

رضوانی با اشاره به اعدام روح‌اله زم افزود: این شخص که با راه‌اندازی کانال‌های مجازی و حمایت دشمنان در حال تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، دستگیر شد و محکوم به اعدام شد، بعضی از افراد به اعدام این شخص واکنش نشان دادند و  او را که برای براندازی نظام فعالیت می‌کرد شهید خطاب کردند که این نشان از بصیرت نداشتن این افراد بود.

امام جمعه دهاقان خاطرنشان کرد: پس از اعدام زم سازمان ملل اقدام به صدور اطلاعیه کرد در حالی که پس از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده چنین اتفاقی انجام نشد.

وی  با اشاره به فرا رسیدن ۷ دی ماه سالروز شهادت حجت‌الاسلام شهید محمد تقی بشارت اولین نماینده شهرستان دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این روز به نام روز ایثار و شهادت شهرستان  دهاقان نامگذاری شده است که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار برنامه‌هایی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول