اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

امجد هرچه زودتر توبه کند و خود را از دام حلقه منافقین و ضدانقلاب نجات دهد

تشکل‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای با محکومیت اظهارات محمود امجد، خطاب به او تصریح کردند: از شما می‌خواهیم که هرچه زودتر توبه کرده و خویش را از دام حلقه منافقین و ضد انقلاب خون‌آشام نجات دهید.

امجد هرچه زودتر توبه کند و خود را از دام حلقه منافقین و ضدانقلاب نجات دهد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای با اشاره به اظهارات اخیر محمود امجد در حمایت از عنصر خائن به مردم ایران، او را دعوت کرد تا از راه خود برگردد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:


« قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرینَ أَعْمالاً * الَّذینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ هُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعاً» (کهف 104 - 103)

انقلاب کبیر اسلامی و پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است در سایه رهبری داهیانه و حکیمانه ولی فقیه به این شکوه و عظمت و اقتدار امروزی دست یافته است. تمام هیمنه پوشالی استکبار غرب و شرق، با عزت، حکمت و مصلحت در عرصه بین الملل شکسته شده و پیگیری خط عقلانیت، عدالت و معنویت در داخل کشور به مصون‌سازی ایران اسلامی و صیانت از آرمان‌های انقلاب انجامیده است و کشتی نجات امت را به سمت ساحل ظهور خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) هدایت کرده است. 

منافقان داخلی و دشمنان خارجی با همه توان خود به میدان آمده و با نشانه‌گیری اساسی‌ترین محور انقلاب اسلامی، با سیاه‌نمایی و زیر سوال بردن شخص مقام معظم رهبری، به دنبال نابودی استقلال، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند، زیرا بزرگترین مانع خود را برای تحقق وابستگی سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ملت با عظمت و شریف ایران اسلامی، همانا جایگاه رفیع ولی فقیه زمان‌شناس و با بصیرت، مدیر، مدبر و شجاع می‌بینند که ذره‌ای از مرزهای ایمانی، ناموسی مملکت، شکوه و عزت و اقتدار ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

 خط تهاجم علیه ولی فقیه در زمان امام خمینی کبیر(ره) سابقه داشته و در دوران رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه‌ای هم ادامه یافته است. اخیرا همین خط در قالب انتشار ویدئویی موهن توسط آقای امجد پی گرفته شده است و مورد بهره‌برداری بیگانگان و معاندان و ضد انقلاب قرار گرفته است.

او پیش از فتنه 88 با ارادت به نظام و رهبری اشتهار داشت و اکنون به عنوان یکی از علاقه‌مندان دو آتشه آقای هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود و از آن کسانی بود که در فتنه 88  بصیرت سیاسی لازم را از خود نشان نداده و از مسیر انقلاب و امامین انقلاب منحرف شده، فاصله گرفته و سبب انحراف دیگران هم گردیده است. بارها از او شنیده بودیم که: «هر که با آل علی دراُفتاد وراُفتاد»، « هرکه با ولایت فقیه در دراُفتاد خوار و خفیف و ذلیل می شود»، «من بهتر از آیت الله خامنه ای برای رهبری سراغ ندارم»، «من پاچه‌ کسی که به آقای خامنه‌ای حرفی بزند را می‌گیرم» و ... اما اینک اظهارات هتاکانه، سخیف و موهن اخیر ایشان از کشور فرانسه در فضای مجازی و رسانه‌های معاند منتشر گردیده است.

همانطور که در فتنه 88 بیانیه‌های مکتوب دیکته شده علیه نظام را می‌خواند، اکنون نیز همان القائات شیطانی منافقین داخلی و دشمنان خارجی را تکرار می‌کند. 

اما در جواب چرایی انحراف این عارفْ دیده روزگاری انقلابی، از دو عامل اساسی می‌توان نام برد؛ یکی آقازاده ناخلف و دیگری همنشینی با فاسدان از اصحاب زر و تزویر که اینچنین او را در زمره  هتاکان بی‌منطق و دنیا‌پرستان دین‌فروش قرار داده است. این خروجی همان جلسات روضه هفتگی است که به راهنمایی فرزند ناخلف خود از همنشینی بازگشتگان نیمه راه انقلاب و وادادگان غربگرای امروزی شکل گرفته بود. 

به آقای امجد باید گفت: جنابتان را چه شده که به حمایت از یک مهره اصلی دشمن قدّار متخاصم و سرویس جاسوسی در جنگ اطلاعاتی و تروریستی رسانه‌ای، همان جرثومه فسادی که سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی را، سردار کودک‌کش نامید! و هزاران جوان را با‌ واسطه و بی‌واسطه به وسیله دروغ پردازیهای خود از مسیر حق منحرف کرد و امنیت نظام اسلامی را به خطر انداخت، تمام‌قد وارد میدان شده‌اید و از او دفاع می‌کنید؛ جلاد را به جای شهید جا می‌زنید؟!

شما را چه شده که نظام اسلامی و امام خامنه‌ای عزیز را که مظهر اقتدار و صلابت اسلام و مسلمین و مدافع حقوق مظلومان عالم می‌باشد را به ظلم متهم می‌نمایید!! به ولی فقیه می‌تازید و خرد و کلان سوءمدیریت اجرایی کشور و اغتشاش و بلوای منافقین و اراذل و اوباش سیاسی همراه خود را به ایشان نسبت می‌دهید! و او را به توبه نمودن  فرا می‌خوانید؟!

چه کنیم که ما از خود شما آموختیم که بر سر اسلام و انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای با احدی هرگز مماشات نکنیم (و ان‌شاءالله مماشات نخواهیم کرد). 

با نهایت تأسف باید بگوییم شما خود مصداق آیه‌ای هستید که در مطلع سخن خویش قرار داده‌اید: « بگو: آیا شما را خبر دهم که زیانکارترین مردم کیست؟ آنان که در زندگى دنیا تلاششان گم و نابود مى‌شود، در حالى که مى‌پندارند (همچنان) کار شایسته و نیک انجام مى‏‌دهند» (کهف 104 - 103). شما با سخنان سخیف و هتاکانه خویش، اعمال گذشته خود را «هَباءً مَنْثُورا» نمودید.

خود شما در مسئله آقای منتظری گفتید: «ایشان در کنار سادگی، لجاجت نیز به خرج داد». وا اسفا! که امروز خود بر مرکب لجاجت سوار شده‌اید؛ «بَلْ لَجّوُا فی عُتُوٍّ وَ نُفُور» و از احدی هیچ سخن خیرخواهانه‌ای را نمی‌شنوید! (البته اگر بخواهید هم، آن حلقه نامبارکِ اطراف جنابتان مخصوصا آقازاده عزیز که سخنش را بر خود حجت می‌دانید و مسخّر شده شیطان است اجازه نمی‌دهند).

آقای امجد شما که از جوانی بهره‌ای نبرده‌اید، لطفاً در این چند صباح  باقی‌مانده از عمر، خود را مضحکه عام و خاص نکنید. از شما می‌خواهیم که هرچه زودتر توبه کرده و خویش را از دام حلقه منافقین و ضد انقلاب خون‌آشام نجات داده و به دامن نظام اسلامی باز گردید و سابقه خویش را بیش از این بر باد ندهید. 

آقای امجد! اگر امروز چشمان خویش را باز و اندکی بصیرت پیدا کنید در می‌یابید الان که در دامن ضد انقلاب و تبهکاران قرار گرفته‌اید، همان خواری و ذلتی است که حاصل فاصله گرفتن از ولی‌امر مسلمین و مقابل ایشان ایستادن است! البته اگر بازگشتید که اهل نجاتید و الّا جنابتان مصداق همان جمله خویش که گفتید: «هر که با آل علی دراُفتاد وراُفتاد» خواهید بود. رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنا... 
حکم مستوری و مستی همه بر خاتمت است

کس ندانست که آخِر به چه حالت  برود

اللهم افتح لنا بالخیر و اجعل عواقب امورنا الی الخیر برحمتک یا ارحم الراحمین

دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
کانون بسیج اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
پایگاه بسیج کارمندی بقیةالله (عج) دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
هیئت محبین اهل بیت علیهم السلام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)
مرکز هم اندیشی دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول