اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسیر دسترسی صدرا به شیراز از محور قره پیری تجهیز کارگاه شد

عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های شهر جدید صدرا از آغاز تجهیز کارگاه‌ پروژه بزرگراه قره پیری شهر صدرا خبر داد.

مسیر دسترسی صدرا به شیراز از محور قره پیری تجهیز کارگاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یدالله رحمانی در حاشیه بازدید از آغاز مقدمات اجرایی این پروژه، بزرگراه قره پیری را یکی از مهم ترین محورهای اتصالی صدرا به کلانشهر شیراز دانست.

وی خاطر نشان کرد: بزرگراه قره پیری یکی از شریان های اصلی شهر صدرا محسوب می شود که ساماندهی ترافیک در این محدوده باعث روانسازی و کاهش ترافیک می شود.

مدیر عامل شرکت توسعه عمران صدرا نیز در این بازدید گفت: این بزرگراه که تمام مراحل طراحی آن انجام و مجوزهای مختلف از جمله مصوبه شورای ترافیک مربوط به آن نیز اخذ شده است، تشریفات و فراخوان برگزاری مناقصه آن صورت پذیرفته و پیمانکار آن نیز انتخاب شده است که امروز در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

خلیل حاجی پور افزود: با اجرای این پروژه، شبکه راه های دسترسی صدرا تکمیل می‌ شود و این شهر به لحاظ دسترسی یکی از شهرهای جدید شاخص و ممتاز خواهد بود و از بن بست فعلی خارج شده و شاهد توسعه دو چندان صدرا خواهیم بود.

گفتنی است بزرگراه قره پیری به طول ۱۰ کیلومتر و عرض متوسط ۳۲ متر با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان از بلوار حافظ شروع و به بزرگراه محلاتی وصل می گردد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول