اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز در جنوبی ترین بخش پایتخت

مدرسه خیرساز ۶ کلاسه روستای کلین در بخش فشافویه شهرستان ری با حضور صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز در جنوبی ترین بخش پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آئین کلنگ زنی مدرسه خیرساز ۶ کلاسه روستای کلین در بخش فشافویه ظهر امروز با حضور صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: روستای کلین دارای سبقه تاریخی و مذهبی است و ساخت مدرسه مجهز در این روستا موجب افزایش تعلق خاطر روستائیان می شود. 

وی با بیان اینکه در زمینه مدرسه‌سازی اقدامات خوبی انجام گرفته و در حال اجرا است، گفت: از دهه‌های نخست انقلاب مدرسه‌هایی با تلاش مردم و جهاد سازندگی بر اساس رهنمودهای امام راحل (ره) ساخته شده که باید به عنوان الگو از آن حرکت‌ها استفاده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه افزود: حرکت بسیار خوب مدرسه سازی باعث شد مردم و خیران به کمک دولت بیایند و هرکجا که مردم ورود کردند و دولت را همراهی کردند، همواره اتفاقات خوبی رقم خورده و مدارس خوبی در سطح شهرستان ساخته شده است.

توکلی تصریح کرد: روحیه کار جمعی و تلاش برای کمک به هم‌نوعان در مسائل گوناگونی نمود پیدا کرده که در ماه‌های اخیر شاهد اقدامات خوب مردم و خیران در مقابله با کرونا بودیم تا جایی که هر پایگاه بسیج تبدیل به یک کارگاه تولید ماسک شد.

معاون استاندار تهران در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان ری در کمک‌های مؤمنانه پیش‌قدم بوده و اخیراً تعداد قابل توجهی بسته‌های کمک معیشتی برای توزیع میان آسیب دیدگان از کرونا تهیه شده است و دولت نیز با مشکلات اقتصادی فراوانی که داشته توانست کمک‌های را به آسیب دیدگان ارائه کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول