اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سبزپوشان صدرنشین را متوقف کردند/ ادامه نبردن‌های ذوب‌آهن در لیگ

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در قالب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند و بازی با تساوی به پایان رسید.

سبزپوشان صدرنشین را متوقف کردند/ ادامه نبردن‌های ذوب‌آهن در لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ذوب‌آهن اصفهان در قالب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود.

سبز‌پوشان اصفهانی بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند با یک ضربه پنالتی نخستین گل این دیدار را به ثمر برسانند؛ بعد از این گل فشار حملات گل‌گهر زیاد شد و بازیکنان این تیم به دنبال جبران گل خورده بودند.

در ادامه نیمه اول نیز شاگردان امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر با حملات متعدد برای زدن گل تساوی تلاش کردند اما موفق نبودند و در مقابل ذوب‌آهن دوباره صاحب پنالتی شد که این پنالتی را به راحتی از دست داد؛ نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

نیمه دوم را بازیکنان گل‌گهر بهتر شروع کردند و برای زدن گل تساوی به آب و آتش زدند و در این کار نیز موفق بوده و دروازه ذوب‌آهن را باز کردند؛ پس از گل نخست گل‌گهر بازی کمی متعادل شد و هر 2 تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در ادامه نیمه دوم نیز شاگردان رحمان رضایی در ذوب‌آهن اگر کمی خوش شانس بودند به گل دوم نیز می‌رسیدند اما در پایان این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا صدرنشین لیگ برتر در فولادشر متوقف شود.

داور: مهدی سیدعلی

کمک‌داوران: هادی طوسی، علی‌رضا مرادی و حسین زباری

کارت زرد: سعید الهویی (مربی) دقیقه 10 و آرمین سهرابیان دقیقه 53 از گل‌گهر - شهاب گردان دقیقه 60 از ذوب‌آهن

کارت قرمز: آرمین سهرابیان دقیقه 90 از گل‌گهر

گل: علی دشتی دقیقه 9 برای ذوب‌آهن - سعید صادقی دقیقه 59 برای گل‌گهر

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی‌فر (حسین شنانی)، علی دشتی (رضا حبیب‌زاده)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف (ابوالفضل عکاشه)، مهرداد قنبری، دانیال مومنی (عرفان پورافراز)، فرشاد محمدی‌مهر و محمد سلطانی‌مهر

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

علی‌رضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علی‌رضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی‌اصغر عاشوری (یوسف وکیا)، پیمان رنجبری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی (علی قربانخانی)، احمدرضا زنده‌روح و گادوین منشا

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 9

مدافع گل‌گهر روی ارسال توپ مرتکب خطا روی بازیکن ذوب‌آهن شد که داور پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام کرد که ضربه دارکو بیدوف را دروازه‌بان گل‌گهر گرفت اما در برگشت علی دشتی توپ را به نخستین گل ذوب‌آهن تبدیل کرد.

- دقیقه 19

ارسال بازیکن گل‌گهر روی دروازه ذوب‌آهن را پیمان رنجبری با ضربه سر قطع کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

- دقیقه 29

ضربه آزاد پشت محوطه جریمه گل‌گهر به سود ذوب‌آهن اعلام شد که ضربه پرقدرت فرشاد محمدی‌مهر بعد از واکنش حقیقی به تیرک دروازه گل‌گهر برخورد کرد.

- دقیقه 33

بار دیگر روی اشتباه مدافع گل‌گهر تیم ذوب‌آهن صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه میلاد جهانی از کنار دروازه به بیرون رفت و گل نشد.

- دقیقه 45

ضربه پرقدرت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

- دقیقه 59

پاس به بیرون منشا چسبیده به محوطه جریمه ذوب‌آهن به سعید صادقی رسید که ضربه صادقی بعد از برخورد به تیرک وارد دروازه ذوب‌آهن شد.

- دقیقه 73

توپ در محوطه جریمه به صورت اتفاقی مقابل بازیکن گل‌گهر افتاد که ضربه محکم علیزاده را دروازه‌بان ذوب‌آهن به کرنر فرستاد.

- دقیقه 78

ضربه پرقدرت و از راه دور فرشاد محمدی‌مهر برای دومین بار به تیرک دروازه گل‌گهر برخورد کرد و با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول