اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

درخشش دانشجوی دانشکده رسانه فارس در مسابقه جهانی عکس یونیسف ۲۰۲۰ آلمان

حامد ملک‌پور دانشجوی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزیده مسابقه عکس سال یونیسف ۲۰۲۰ (UNICEF Photo of the Year ۲۰۲۰) شد.

درخشش دانشجوی دانشکده رسانه فارس در مسابقه جهانی عکس یونیسف ۲۰۲۰ آلمان

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، برگزیدگان مسابقه عکس سال یونیسف 2020 آلمان (UNICEF Photo of the Year) 2020در حالی معرفی شدند که نام حامد ملک‌پور دانشجوی رشته عکاسی خبری دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در میان تقدیرشدگان این رویداد جهانی به چشم می‌خورد.
ملک‌پور با مجموعه عکس «یک قلب، دو زندگی» در جایزه جهانی یونیسف، شرکت کرده بود؛ این مجموعه لحظات انتقال قلب یک کودک مرگ مغزی شده به کودک دیگر، احساسات متفاوت خانواده اهداء کننده و خانواده گیرنده و نیز بهبود تدریجی کودک دریافت کننده را به تصویر می‌کشد.

براساس این گزارش، هر ساله سازمان بین‌المللی یونسیف "جایزه عکس سال یونیسف" را به عکس‌ها و مجموعه‌هایی که به بهترین شکل ممکن شخصیت و شرایط زندگی کودکان جهان را به شکل برجسته‌ای نمایش می‌دهد، اعطا می‌‌کند. این جایزه یکی از معتبرترین جایزه‌های تخصصی عکس محسوب می‌شود که هر ساله از میان تصاویر بهترین عکاسان جهان انتخاب می‌شود.

تا کنون 2000 عکاس از بیش از 90 کشور جهان برنده‌ این جایزه شده‌اند که عکاسانی همچون یان گراروپ، استفانی سینکلیر، مارکوس بلیزدیل و اد کاشی از آن جمله‌اند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول