اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظائف معاونت پرورشی است

امام جمعه سلطانیه با اشاره به وظائف و اهداف معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظائف مهم معاونت پرورشی است.

اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظائف معاونت پرورشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان به همراه رئیس آموزش و پرورش و معاونین و جمعی از فعالان قرآنی با حجت‌الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کرد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته قرآن، عترت و نماز، قرآن و عترت را دو رکن مهم و جدانشدنی از هم دانست و اظهار کرد: عمل به دستور قرآن و عترت موجب سعادت انسان می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به وظائف و اهداف معاونت پرورشی آموزش و پرورش گفت: اهتمام به قرآن و اقامه نماز جماعت در مدارس از وظایف مهم معاونت پرورشی است.

وی پرورش را مقدم بر آموزش دانست و با اشاره به اهمیت پرورش و خودسازی افزود: پرورش دانش‌آموزان قرآنی در رشته‌های حفظ کل، جز و موضوعی قرآن از دستاوردهای معاونت پرورشی است.

حسینی نسب با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام و آثار تربیتی آن و همچنین ارزش نماز جماعت بر اهتمام به اقامه نماز در بین دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: نماز در هر حال آثار تربیتی و بازدارندگی دارد.

در این دیدار گنج خانلو معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان هم با تشریح عملکرد معاونت پرورشی و تقدیر از معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بر اهتمام بر نماز جماعت دانش آموزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول