اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مددکاری در کمیته امداد سمنان برون‌سپاری می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در صدد برون‌سپاری مددکاری در کمیته امداد سمنان هستیم و مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای برون‌سپاری هستند.

مددکاری در کمیته امداد سمنان برون‌سپاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۴۱۹ نفر معادل ۶.۲ از جمعیت کل استان سمنان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی جامعه هدف در دستور کار قرار دارد، تلاش شد تا با ارائه تسهیلات، ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد را در طرح‌های اشتغال کمیته امداد سمنان صاحب شغل کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان زن سرپرست خانوار هستند، افزود: برای این افراد نیز تلاش شد تا آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند علاوه بر حمایت‌های کمیته امداد از منبع درآمد نیز بهره‌مند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و ۲۹۷ طرح اشتغال‌زایی در استان به اجرا درآمده است، گفت: دام‌پروری، کشاورزی، پرورش طیور و آبزیان، صنعتی و معدنی، طرح صنایع‌دستی و طرح حمل‌ونقل ازجمله مشاغلی بودند که طی این بازه ایجاد شدند.

مسعودیان‌راد با بیان اینکه درصدد برون‌سپاری مددکاری هستیم که مراکز نیکوکاری ظرفیت خوبی برای برون‌سپاری خواهند بود، تصریح کرد: ۳۷ مددکار رسیدگی به خانواده‌ها را عهده‌دار هستند که میانگین هر مددکار رسیدگی به ۵۵۸ خانوار را در بردارد.

وی با بیان اینکه ۷۶۹ نفر از ایتام استان چشم‌به‌راه کمک نیکوکاران و خیران هستند، افزود: با همراهی خیران امیدواریم بتوانیم تأمین نیازهای این افراد را برای دهه فجر امسال جشن بگیریم که خوشبختانه مردم استان سمنان همواره در این راه پیش‌قدم بودند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول