اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص 6 هزار دانش‌آموز پایتخت

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ظرفیت‌ حوزه‌های امتحان نهایی پایه دوازدهم شهر تهران 2 برابر شده است و هیچ حوزه‌ای نباید بیشتر از 120 دانش‌آموز داشته باشد.

جزئیات برگزاری امتحان نهایی در تهران/ امتحان حضوری مختص 6 هزار دانش‌آموز پایتخت

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهر تهران، اظهار کرد: امتحانات نهایی دی ماه مختص دانش‌آموزانی است که جاماندگان خرداد و شهریور هستند و مبتدی نیستند؛ البته امتحانات به سبک خرداد و شهریور برگزار می‌شود. 

وی افزود: در خرداد ماه حدود 68 هزار دانش‌آموز داشتیم و با هزینه 10 هزار میلیارد تومان اضافه بر سازمان توانستیم با مجوز اخذ شده از ستاد مقابله با کرونا و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آزمون را بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: در دی ماه نیز حدود 6 هزار دانش‌آموز داریم؛ همچنین حدود 50-40 حوزه امتحانی در نظر گرفته‌ایم که این ظرفیت 2 برابر شده است و هیچ حوزه‌ای نباید بیشتر از 120 دانش‌آموز داشته باشد. 

 فولادوند گفت: فاصله بین صندلی‌ها در هر حوزه امتحانی یک متر و 80 تا 2 متر در نظر گرفته شده و برای برگزاری آزمون پایه دوازدهم از ستاد مقابله با کرونا مجوز دریافت کرده‌ایم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول