اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

نمایش لیلیت به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا شاهمردی که روایتگر واقعه ای در دل جنگ بوسنی و هرزگوین است، در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت توانست چهار جایزه ارزشمند را از آن خود کرده و به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کند.

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

محمد رضا شاهمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از درخشش نمایش«لیلیت» در هفدهیمن جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در آذر و دی ماه به دبیری حمید نیلی برگزار شد و داوران بخش صحنه ای آن اساتیدی همچون مهرداد کورش نیا، شهرام کرمی و علی اوسیوند بودند.

وی ادامه داد: روز گذشته آیین اختتامیه این جشنواره ملی برگزار شد و لیلیت که در چهار بخش این جشنواره نامزد دریافت جایزه داشت توانست هر چهار جایزه را از آن خود کند.

نویسنده و کارگردان قمی افزود: در بخش نمایش نامه نویسی این جشنواره جایزه اول و در بخش کارگردانی جایزه دوم به محمد رضا شاهمردی اهدا شد؛ همچنین در بخش بازیگری جایزه اول مرد به علی فرحناک و بازیگری اول زن به مهناز رودساز دو بازیگر لیلیت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از تمام عوامل برگزاری این جشنواره سراسری، خاطرنشان کرد: این نمایش به عنوان یکی از سه اثر برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت که امیدواریم در آن جشنواره نیز بتوانیم نماینده شایسته ای برای تئاتر قم باشیم.

گفتنی است قصه این نمایش درباره وقایعی است که در دل جنگ بوسنی و هرزگوین اتفاق افتاده و نشان دهنده بخش هایی از مقاومت مردم مظلوم و مسلمان این منطقه در برابر وحشی گری های صرب ها و داستان روایتگر این جنگ در سال 1992 است.

انتهای پیام/78009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول