اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

خبرهای خوب از افزایش ازدواج و کاهش طلاق در کهگیلویه و بویراحمد/ ۵۰ هزار هم‌استانی در انتظار کارت هوشمند ملی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در استان افزایش داشته و شاهد کاهش آمار طلاق هستیم.

خبرهای خوب از افزایش ازدواج و کاهش طلاق در کهگیلویه و بویراحمد/ ۵۰ هزار هم‌استانی در انتظار کارت هوشمند ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در نشست شورای راهبردی جمعیت مقام برتر ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در صدور کارت ملی هوشمند را تبریک گفت و اظهار داشت: روز گذشته استارت ستاد انتخابات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها زده شد، ضمن اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انتخابات میان دوره‌ای مجلس را خواهیم داشت لذا نقش ثبت‌احوال پر رنگ است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائل سیاسی در این استان خاکریز پنجم و ششم است، گفت: بیشتر مباحث قومی، قبیله‌ای، ایلی و طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری و سایر فاکتورهای دیگر در اولویت است و استان از یک اکوسیستم خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر ارتباط بیشتر ثبت‌احوال با مجموعه استانداری افزود: ۶ ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی کارت هوشمند ملی ندارند که رسما اعلام می‌کنیم ثبت‌احوال همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن افراد در انتظار دریافت کارت هوشمندی ملی انجام دهد.

این مسئول با بیان این درخواست که ثبت احوال هر ماه آمار وقایع حیاتی را در اختیار مجموعه استانداری قرار دهد، بیان کرد: طبق آمار ثبت احوال، ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد افزایش و طلاق کاهش داشته است که خبر خوبی برای استان است.

جمالی با اشاره به وضعیت جمعیتی گفت: جمعیت جوان نیاز کشور است لذا آسیب‌شناسی در حوزه جمعیت انجام شود.

معاون استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وجود ۵۰ قبرستان محلی گفت: مسائل سنتی که با بهداشت و سلامت مردم مغایرت دارند جمع شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول