اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح یلدانه توسط هلال احمر زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح یلدانه 3 همزمان با روز پرستار و شب یلدا در هلال احمر این استان برگزار شد.

اجرای طرح یلدانه توسط هلال احمر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان علی طاهری با بیان اینکه طرح یلدانه 3 با هدف تقدیر از کادر درمان در روز پرستار، همزمان با شب یلدا اجرا شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود به عنوان نهادی عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: به همین منظور  آیین سنتی شب یلدا که امسال همزمان با ولادت حضرت زینب(س) بود با رویکرد قدردانی از کادر درمان و برای نشاندن لبخند بر لبان مدافعان سلامت برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح یلدانه با همکاری داوطلبان و خیرین هلال احمر استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان‌های ولی عصر(عج) زنجان، بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان، بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود، بیمارستان شهرستان خرم‌دره، خدابنده و سایر شهرستان‌های استان برگزار شد.

طاهری یادآوری کرد: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا ویژه کادر درمان که در کنار خانواده نیستند، ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار  شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح برای سومین سال متوالی از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان ها انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان حلقه‌ اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان به شمار می‌روند که همواره در راستای اعتلای اهداف جمعیت هلال احمر از جمله تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، تکریم انسان‌ها با حضور مستمر خود، هلال احمر را در ارائه هر چه بهتر این خدمات به مردم همراهی می‌کنند.

طاهری اظهارداشت: هلال احمر با استفاده از توان داوطلبان و خیرین در چهار گروه حمایت، مشارکت، مهارت و هدایت ارائه خدمات انسان‌دوستانه و بشردوستانه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول