اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت ۱۰ هزار نفر در هزار سنگر آمل برای مهار کرونا

فرمانده بسیج ناحیه آمل از فعالیت ۱۰ هزار نفر در سطح شهرستان در قالب چهار تیم نظارتی، مراقبتی، حمایتی، رصد و شناسایی با هدف مدیریت و کنترل ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

فعالیت ۱۰ هزار نفر در هزار سنگر آمل برای مهار کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جابر عسگری طی گفت‌و‌گویی با اشاره به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از فعالیت ۱۰ هزار نفر در سطح شهرستان در قالب چهار تیم نظارتی، مراقبتی، حمایتی، رصد و شناسایی با هدف مدیریت و کنترل ویروس کرونا در سطح شهرستان  خبر داد و گفت: هر روز ۶۰۰ نفر در آمل با مراجعه خانه به خانه به فعالیت می پردازند که تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است و پس از شناسایی مشکلات بررسی می شود، افزود: بسیج با تمام ظرفیت برای طرح حاج قاسم فعالیت می‌کند.

فرمانده بسیج ناحیه آمل با اشاره به فعالیت تیم‌های مراقبتی خاطرنشان کرد: هر خانه یک فرد را به‌عنوان سفیر سلامت انتخاب می‌کند تا رابط میان خانواده تیم‌های مراقبتی باشد، هر ۴۰۰ نفر یک تیم مراقبتی خواهد داشت و با خانواده‌ها در ارتباط است تا مشکلات و نیازمندی‌های آنان را بررسی کند.

 عسگری با بیان اینکه تیم‌های مراقبتی متشکل از  یک پزشک، ۵ پرستار و چند کمک یار با همکاری شبکه بهداشت  مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: بیماریابی فعال، قرنطینه اصولی، رهگیری، آموزش و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از نتایج دیگر این طرح است.

وی از تست گسترده، هدفمند و هوشمندسازی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: یکی از دیگر جنبه‌های این طرح کمک‌های معیشتی است که خانوده‌های که مبتلا به کرونایی می‌شوند، مورد حمایت قرار گرفته و همچنین گندزدایی منازل مبتلایان و اماکن هم صورت میگیرد.

فرمانده بسیج ناحیه آمل ادامه داد: همانطور که امروزه دوران ۸ سال دفاع مقدس را با افتخار یاد می‌کنیم در آینده نیز  حماسه آفرینی و خلق صحنه‌های از خودگذشتگی در دوران کرونا  را هم  در تقویم ماندگار تاریخ ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول