اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورزش ناشنوایان به جای کرونا دغدغه مالی دارد

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان گفت: امروز تامین معاش، دغدغه‌ای بالاتر از ورزش برای جامعه ورزشی ناشنوایان است.

ورزش ناشنوایان به جای کرونا دغدغه مالی دارد

باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه شرایط ویژه جامعه ناشنوایان از حیث تامین حداقل معاش و زندگی نیز دچار مشکل است، اظهار کرد: در قالب اقلام غذایی و بهداشتی و همچنین مساعدت مالی در چهارچوب اقدام مومنانه و خیرخواهانه از این ورزشکاران دستگیری و کمک شود.

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان تصریح کرد:  امروز تامین معاش دغدغه‌ای بالاتر از ورزش برای جامعه ورزشی ناشنوایان است.

باقری افزود: با توجه به شرایط کرونایی متاسفانه از ظرفیت سالن به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده نمی‌شود و تمرینات در حد آمادگی جسمانی به تناسب رشته ورزشی در محیط‌های باز و در منزل انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیأت ورزشی ناشنوایان جدای از محدودیت‌های مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی که قطعا تاثیر مستقیم و غیر مستقیم در جسم و روح ورزشکاران دارد شرایط ویژه جامعه ناشنوایان از حیث تامین حداقل معاش و زندگی نیز دچار مشکل است پیشنهاد کرد: در قالب اقلام غذایی و بهداشتی و همچنین مساعدت مالی در چهارچوب اقدام مومنانه و خیرخواهانه از این ورزشکاران دستگیری و کمک شود.

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان با اشاره به اینکه فعلا" به صورت مشخص از سوی فدراسیون مسابقات و برنامه‌های ملی و بین‌المللی اعلامی خاصی نداشته‌ایم ادامه داد: انتظار می‌رود بسته‌های رفاهی (اقدام غذایی به علاوه اقدام بهداشتی) در قالب طرح حمایت از جامعه ورزش معلولین به ویژه ناشنوایان با همراهی هیأت ناشنوایان و سایر هیأت‌ها به صورت نمادین تهیه و در یک برنامه که برد خبری مناسبی داشته باشد در اختیار ایشان قرار گیرد. 
وی درباره اقدامات هیأت ناشنوایان در حمایت از ورزشکاران نیز گفت: هماهنگی با سیاست‌های فدراسیون و دیدگاه‌های اداره کل ورزش در راستای تحقق اهداف در شرایط کرونایی، سعی در مساعدت در به حداقل رساندن مشکلات جامعه هدف ورزشی،  استفاده از ظرفیت خیرین و پیشکسوتان امر از جمله اقدامات صورت گرفته است.

باقری با بیان اینکه توانمندی ورزشکاران ناشنوا و یا به هر شکلی معلول بسیار بالاست و کمتر از ورزشکاران با سلامت کامل نیستند، تصریح کرد: درخشش ورزشکاران ناشنوا و یا معلول همواره قابل توجه بوده و استان در این رابطه مقام‌های خوبی هم کسب کرده است.
انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول