اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تنها 713 متقاضی اقدام ملی مسکن در مازندران هزینه اولیه را واریز کردند/ مهلت یک‌ هفته‌ای برای تهیه زمین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه سه مرحله ثبت‌نام اقدام ملی مسکن در مازندران انجام شده است، گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۹ نفر برای دریافت مسکن اقدام ملی در مازندران ثبت‌نام کردند که تنها ۷۱۳ نفر از آنها هزینه اولیه را واریز کردند.

تنها 713 متقاضی اقدام ملی مسکن در مازندران هزینه اولیه را واریز کردند/ مهلت یک‌ هفته‌ای برای تهیه زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری مهدی رازجویان در جلسه شورای مسکن استان مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی جدیدت بیشتری برای عمل به تعهدات خود در پروژه مسکن مهر داشته باشد،اظهار کرد: با اتمام پروژه مسکن مهر خانواده‌های بسیاری صاحبخانه خواهند شد که این موضوع باعث ایجاد آرامش و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های لازم جهت برطرف شدن مشکل فاضلاب مسکن مهر میارکلا ساری، پیمانکار  مربوطه مشغول به فعالیت شده است، ادامه داد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده جهت تامین انشعابات آب، برق و گاز این پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر تسریع اجرای طرح اقدام ملی مسکن افزود: جلسات شورای مسکن باید خروجی داشته باشد و به همین منظور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان باید مصوبات این جلسات را به بهترین نحو عملیاتی کرده و به ارائه گزارش بپردازند.

رازجویان با بیان اینکه سه مرحله ثبت‌نام اقدام ملی مسکن در مازندران انجام شده است، گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۹ نفر برای دریافت مسکن اقدام ملی در مازندران ثبت‌نام کردند که تنها ۷۱۳ نفر از آنها هزینه اولیه را واریز کردند.

وی ادامه داد: پروژه طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرهای استان مانند سورک، ساری و آمل وارد فاز اجرایی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در بعضی از شهرستان‌های مازندران جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن مشکل تهیه زمین وجود دارد، گفت: شهرداران در صدور پروانه ساخت جهت اجرای طرح اقدام ملی مشکن همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه قرعه‌کشی مسکن های طرح اقدام ملی باید به شکل سالمی برگزار شود تا حق مردم از بین نروند، افزود: دستگاه‌های اجرایی که برای ساخت مسکن با اداره کل راه و شهرسازی تفاهم‌نامه منعقد کردند جهت پالایش متقاضیان و تهیه زمین یک هفته فرصت دارند  تا اقدامات موثرتری انجام دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول