اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حناچی به دلیل پیگیری نکردن 3 پرونده تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل پیگیری نکردن 3 پرونده در شهرداری گفت:‌ نظارت بر حسن اجرای دعاوی بر عهده شورای شهر است.

حناچی به دلیل پیگیری نکردن 3 پرونده تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی اظهار داشت: در بند 18 ماده 80 قانون تشکیل شوراها نظارت بر حسن اجرای دعاوی بر عهده شورای شهر است.

وی بیان داشت: شهردار تهران در پیگیری 3 پرونده تعلل کرده که یکی از این پرونده‌ها مربوط به املاک نجومی دیگری پرونده رسا تجارت و مورد سوم مسأله تلفیق بودجه 93 است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: پرونده املاک نجومی در دوره شورای پنجم منع تعقیب خورده و این پرونده قابل رسیدگی نیست و در مورد پرونده رسا تجارت نیز قرار شد شکایتی روی پرونده گذاشته شود اما از دی سال گذشته نتیجه‌ای حاصل نشده است و پیگیری‌ها توسط حناچی صورت نگرفت.

میرلوحی ادامه داد: در مسأله تلفیق بودجه 93 حراست و بازرسی شهرداری باید 23 مورد را بررسی می‌کرد ولی هنوز اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سه سال و نیم از عمر شورای پنجم می‌گذرد اما پیگیری این پرونده‌ها به نتیجه نرسیده است.

سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز در این باره گفت:‌بهتر است این مسأله در جلسه هم‌اندیشی با حناچی مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول