اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

راه‌اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویی از سوی بسیج دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای گفت: مرکز پایش مطالبات دانشجویی دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای برای پیگیری مطالبات دانشجویان این دانشگاه، راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز پایش مطالبات دانشجویی از سوی بسیج دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای

حمیدرضا رحیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: باتوجه به مطالبات گسترده دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای درباره مسائل صنفی، رفاهی، آموزشی و علمی در این دانشگاه و همچنین رویکرد مدیران دانشگاه، دبیرخانه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اقدام به افتتاح مرکز پایش مطالبات دانشجویی کرده است.

وی افزود: این مرکز با جمع‌آوری مطالبات دانشجویان در حوزه‌های مختلف صنفی، رفاهی، آموزشی، علمی، پژوهشی و رسیدگی به تخلفات اداری و... مأمنی برای پیگیری حقوق دانشجویان این دانشگاه خواهد بود و بسیج دانشجویی به محض دریافت هرگونه مطالبه‌ای در هر حوزه‌ای خود را ملزم و موظف به پیگیری و رسیدگی می‌داند و موارد را از طریق نهادهای نظارتی درون دانشگاهی و ملی پیگیری خواهد کرد.

این فعال دانشجویی با بیان این‌ که این مرکز پل ارتباطی دانشجویان، اساتید و کارکنان با نهادهای نظارتی خواهد بود، افزود: هر شخصی با هر سلیقه و گرایشی هر نوع مطالبه‌ای در هر حوزه‌ای در سطوح مختلف دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای داشته باشد یا تخلفی را گزارش کند، بسیج دانشجویی این موضوع را از نهادهای نظارتی از قبیل قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، دیوان عدالت اداری، بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و... پیگیری خواهد کرد و مطمئنا هویت کسانی که گزارشی ارائه می کنند، محرمانه باقی خواهد ماند.

رحیمی در ادامه گفت: خانم مطلبی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای خواهران استان اصفهان به عنوان مسئول مرکز پایش شهید مهاجر به مطالبات را پیگیری خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان می توانند هرگونه مطالبه و یا تخلفی را به طور مستند به ادمین کانال بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور به نشانی admin_btvu در پیام رسان ایتا ارسال کنند. موارد ارسالی در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول