اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی توقیفی تا ۱۷دی ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در سطح استان و شهرستان های تابعه خبر داد.

طرح ترخیص موتور سیکلت های رسوبی توقیفی تا ۱۷دی ادامه دارد

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: برابر تدابیر فرمانده محترم ناجا و ریاست محترم پلیس راهور ناجا ، با فراهم شدن شرایط تسهیلی اقدام به ترخیص موتورسیکلت های رسوبی شده است. وی افزود این طرح از تاریخ ۱۷ آبان ماه آغاز شده و تا۱۷دی ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در صورت فقدان بیمه نامه شخص ثالث گواهینامه و یا پلاک موتورسیکلت با اخذ تعهد نسبت به ترخیص اقدام خواهد شد و موتورسیکلت هایی که توسط یگان های دیگر یا بنا به دستور مقام قضایی توقیف شده است ابتدا می بایست از همان مرجع رفع توقیف شوند تا از مزایای طرح مزبور بهره‌مند می‌شود.
این مقام انتظامی در پایان اشاره کرد:مالکان موتورسیکلت یا نمایندگان قانونی آنها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ و ارائه مدارک مالکیت نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنندوجهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.rahvar120.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول