اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ایجاد کانون عشق و مهرورزی در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز

هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه واحد خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئت رزمندگان شیراز، در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) همراه با برگزاری مراسم ازدواج یک زوج جهادی، سپیدی یلدا را دنباله‌دار کرد.

ایجاد کانون عشق و مهرورزی در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سالها است که با حضورشان رنگ و بوی دیگری به فعالیت‌های انجام‌گرفته در حسینیه عاشقان ثارالله‌(ع) شیراز داده‌اند، دستانشان بوی مهر می‌دهد و فکرشان جهادی و خلاقانه است.

از شناسایی ایتام و تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر و برگزاری جشن در شیرخوارگاه تا تهیه جهیزیه و برگزاری مراسم عقد و ازدواج را در کارنامه دارند، با راه‌اندازی دو کارگاه، هم در زمینه تولید و اشتغال برای بیش از ۵۰ نفر ورود کرده‌اند و هم امور خیریه، تهیه و توزیع مایحتاج مددجویان خود را دنبال می‌کنند.

زنانگی برایشان محدودیت نیست و با تقسیم مهر، هم خواهری می‌کنند و هم مادری؛ یک جمع ۳۰نفره که با پخت و پز، غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌کنند، و با سلیقه و آرامش شال می‌بافند و مایه دلگرمی مرزبانان می‌شوند.

پشت چرخ خیاطی، کوک‌های محبت را جفت و جور می‌کنند و لبخند مهربانی را در تار و پود ماسک‌ها و گان‌ها در بیمارستان‌ها رونق می‌بخشند و با تلاش بی‌وقفه به خاطر رنگین کردن سفره نیازمندان، رنگ خستگی از چهره می‌شویند و هر روز از نو لبخند می‌زنند.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان و هیئت رزمندگان شیراز در این زمینه به خبرنگار فارس در شیراز گفت: به لطف خدا و با همت گروه جهادی خواهران عاشقان ثارالله (ع)، هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه با تهیه و توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان و مددجویان خیریه عاشقان ثارالله(ع) انجام شد.
 
سوسن غریبی به تهیه جهیزیه برای دختران ایتام در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: با حمایت خیرین بسیاری از نوعروسان یتیم شناسایی و تا جای ممکن حمایت شده‌اند و این کمک‌ها در طول سال ادامه دارد.

مسئول واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام شیراز، به برگزاری یک جشن ازدواج در کنار قبور شهدای گمنام در محل پادگان اشاره و بیان کرد: در ادامه توزیع بسته‌های یلدایی و به درخواست این زوج، که یکی از آنان طلبه و عضو کانون مداحان هستند؛ این مراسم ساده اما آسمانی و با برکت در جوار شهدای گمنام که منشأ بسیاری از خیرات و برکات هستند، برگزار شد.

غریبی به ادامه فعالیت‌های این گروه اشاره کرد و افزود: تا جایی که توان داشته باشیم و شرایط‌مان پاسخگو باشد، در این مسیر هستیم و شبانه‌روز برای تسهیل امور و کمک به حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی به فعالیت‌مان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول